Historia

Portrety

poland ball 7 8 lat temu 6 143 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Harry być leśniczym. Las i dzikie zwierzęta były jego pasją od najmłodszych lat, dlatego nie jest dziwne, że wybrał ten niezwykle odpowiedzialny zawód. Zawsze kochał to co robił. Od 20 lat wstawał porankiem z wielkim uśmiechem na twarzy, wiedząc, że dzisiejszy dzień spędzi w miejscu które, najbardziej kocha: las.

Cały dzień minął jak każdy inny. Harry był bardzo zadowolony ze swojej dzisiejszej pracy. Skończył wcześniej niż zazwyczaj dlatego postanowił udać się w mały spacer po jego zielonym imperium.

Jednak zupełnie stracił poczucie czasu. Zanim spostrzegł nadeszła noc, a kołtuny grubych ciemnych chmur deszczowych przykryły niebo. Harry zgubił drogę, dlatego postanowił iść cały czas w nadziei, że znajdzie odpowiedni szlak.

Po długiej wędrówce, kiedy krople deszczy były mocne jak małe kamyczki, nawet sprawiały niewielki ból, ale to nie było to czego Harry nie mógł by znieść, dotarł na polanę. Na samym jej środku stała chatka, zaniedbana, ale nie było sensu tak dłużej moknąć.

Harry podszedł bliżej i zajrzał przez okno jednak w pomieszczeniu było zbyt ciemno by mógł cokolwiek zobaczyć. Podszedł do drzwi frontowych. Nie były zamknięte, Harry postanowił wejść. Położył się na łóżku, stwierdził, że jakoś wytłumaczy się z tego właścicielowi.

Zadziwiające było to, że w chatce było mnóstwo portretów, namalowanych z taką dokładnością jakby ktoś zrobił zdjęci i przykleił na płótno. Każda rysa twarzy postaci na każdym z portretów wykrzywiona była w nienawiści do Harrego. Leśniczy poczuł się trochę zmieszany kiedy osoby namalowane na portretach tak wpatrywały się w niego. Dlatego obrócił się do ściany i zasnął.

Rano kiedy się obudził zauważył jedną bardzo ważną rzecz: w domku nie było portretów; tylko okna.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Wersja audio: https://www.youtube.com/watch?v=Qj4A9GxMcX0
Odpowiedz
To był żarcik... Boże, wszystko brane na serio.
Odpowiedz
Harry był Gryfonem , nie leśniczym .
Odpowiedz
To nie jest opowiadanie o Harrym Potterze..
Odpowiedz
Powinno być też podane źródło, bądź dopiska, że to nie Twoja własna Creepypasta.
Odpowiedz
Kurczę, jak tak ludzie zaczną robić coraz więcej tych remake'ów starych past to zrobi się sytuacja jak w kinie. Czy już ludzie są aż tak mało kreatywni, żeby nie potrafić wymyślić czegoś własnego i oryginalnego? Moim zdaniem ta pasta nie różni się szczególnie od oryginału - dodano do niej tylko kilka zdań, bez których spokojnie można byłoby się obejść. Moim zdaniem bez sensu jest reanimować stare pasty w ten sposób, już lepiej rozpowszechnić oryginały niż robić jakieś przedłużone wersje.
Odpowiedz
Było, ale ta wersja też niezła :)
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje