Historia

"Głupia Reklama.."

Użytkownik usunięty 1 8 lat temu 1 723 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Jesteś sam w domu. Jak zawsze wieczorem siedzisz przed kompem i czytasz straszne historie, nic nowego. Za plecami słyszysz psa wędrującego po mieszkaniu. Przestajesz się na tym skupiać kiedy znajdujesz ciekawą pastę, wczytujesz się w nią zapominając o wszystkim.

Lecz nagle z transu wyciąga cię huk dochodzący z kuchni i pies wybiegający z niej na korytarz i do pokoju rodziców. Myślisz sobie "co on tam znowu zrobił?" Z niechęcią wstajesz to sprawdzić.

Przechodzisz przez korytarz do kuchni, a tam widzisz przesunięty stół i przewrócone krzesło. Ze zdziwieniem poprawiasz meble i zaczynasz wracać do pokoju.

Wchodzisz, patrzysz na monitor i widzisz reklamę: "Sprawdź, kiedy umrzesz! Może się to stać już dzisiaj.". "Głupie reklamy" myślisz, siadasz do komputera, zamykasz okno z reklamą lecz wtedy twoim oczom ukazuje się okno notatnika z dużymi literami "Odwrócenie się, to ostatnia rzecz którą zrobisz w życiu.".

Słyszysz ciche skrzypienie paneli za plecami..

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać
Dokonaj zmian: Edytuj

Komentarze

"No tak, c**j mi w d*pę." myślę, po czym z całej siły odpycham się nogami od ziemi, tak że krzesło taranuje to coś. Moje dwa psy przychodzą i liżą mnie po twarzy, w podzięce że je uratowałam [tchórze małe :P]. Potem ogarniam, że mam wykładzinę, a nie panele.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje