Historia

Historia śmiertelnego pocałunku

białadama 12 11 lat temu 10 789 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Lubiła zabawę, nocne kluby. Kiedyś pewnego wieczoru poznaje w modnym warszawskim lokalu chłopaka. Adrian jest wysokim bardzo interesującym brunetem, wieczór zapowiada się miło. Jak zwykle w takich przypadkach na początku flirt, spoglądanie sobie w oczy, uśmiechy, delikatny dotyk dłoni w końcu nieśmiałe pocałunki.

Po jakimś czasie chłopak proponuje dziewczynie wspólne pójście do niego. Dziewczyna odmawia mimo wszystko nie mając zwyczaju na pierwszej randce iść z obcym mężczyzną do jego mieszkania. Niedoszli kochankowie wymieniają się numerami telefonów i każdy idzie w swoją stronę z nadzieją na rychłe spotkanie. Następnego dnia dziewczyna obserwuje na swojej twarzy dziwne krosty, jest trochę zaniepokojona ponieważ wcześniej nie zdarzało jej się nic podobnego. Tego samego dnia udaje się do lekarza pierwszego kontaktu, ten kieruje ją do dermatologa.

Po badaniu lekarz zaczyna zadawać dość dziwne, bardzo niedyskretne pytania, na które dziewczyna nie potrafi odpowiedzieć, pielęgniarka prosi dziewczynę, aby chwilę poczekała na korytarzu. Po piętnastu minutach pojawia się policja. Okazuje się, że zmiany na skórze są wywołane trupim jadem. Dziewczyna trafia na przesłuchanie, tego samego dnia policja poprzez numer telefonu odnajduje mieszkanie chłopaka z dyskoteki, a w nim rozkładające się zwłoki trzech młodych dziewcząt. Okazuje się, że przystojny brunet jest nekrofilem."

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zajebiste XD
Odpowiedz
Dzisiaj to nawet nie można się bezpiecznie całować .. x'd
Odpowiedz
Fajne ale ewidentnie wygląda jak rasowe streszczenie
Odpowiedz
ahaaa ahhh ta Wawa xD
Odpowiedz
haha no powaliło mnie to
Odpowiedz
Świetne :)
Odpowiedz
Sami psychole w tej Warszawie :D
Odpowiedz
Krótko i na temat :P
Odpowiedz
fajne, ale za szybko jest wyjaśniania sprawa, można by to zrobić dłuższe i zbudować napięcie, tak to fajne
Odpowiedz
zamysł super, szkoda że tak lakonicznie
Odpowiedz
Nie powiem, fajne, ale nie nadaje się na straszną historię :). 6/10
Odpowiedz
hm... ciekawe ;]
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje