Historia

Mężczyzna, który mieszkał na górze

tłumacze straszne-historie.pl 12 8 lat temu 12 801 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Kiedy w telewizji zaczęły się wiadomości, natychmiast upuściłam moją łyżkę i przestałam jeść.

„Porywacz został śmiertelnie postrzelony w Wayne County” - powiedział reporter - „policja potwierdziła, że profesor historii zwabił jedną ze studentek do swojego vana, mówiąc jej, że jej pies przestał oddychać i potrzebuje pomocy”.

Kiedy na ekranie pokazano fotografię poczułam się zdruzgotana.

„Mężczyzna został zidentyfikowany jako profesor Peter O'Malley”.

Znałam go. Mieszkał na górze.

„Na szczęście policjant po służbie zauważył O'Malleya, który próbował wynieść kobietę z samochodu. O'Malley wyciągnął broń”.

Poza mną na kanapie znajdował się mój syn, oddychał cicho przez sen. Sciszyłam telewizję, żeby tego nie usłyszał. Pan O'Malley zawsze był dla niego taki uprzejmy!

„Kiedy O'Malley sięgnął po broń, policjant strzelił do niego sześć razy, profesor zmarł na miejscu”.

Przypomniałam sobie syreny, które słyszałam wcześniej. I odgłosy kroków na górze. Nie wiedziałam co one oznaczają. Nie wiedziałam, że policja przeszukuje budynek.

„Cieszę się, że ten psychol już nikogo nie skrzywdzi” - powiedział przepytywany przez dziennikarzy policjant.

„Dobrze, że już nikt nie będzie przez niego cierpiał!” - dodał mąż porwanej.

Ale oboje się mylili.

Wsypałam moje płatki z powrotem do opakowania, postawiłam je na blacie, razem z resztą naszego jedzenia. Pół paczki płatków, szklanka ryżu, dwie szklanki suszonych owoców, dwie butelki wody. To cała nasza racja żywnościowa.

Zastanawiałam się czy policja wróci. Czy będą w stanie mnie usłyszeć, krzyczącą zza tej „fałszywej ściany”, z ukrytego pomieszczenia, schowanego za wielką półką na książki w piwnicy profesora O'Malleya. Zastanawiałam się czy ciągle mnie szukają, dziewczyny, która zaginęła sześć lat temu, dwudziestoletniej studentki, która była wystarczająco głupia, aby wsiąść do vana.

Mój syn przebudził się.

„Kiedy tatuś wróci na dół, żeby nas zobaczyć?” - zapytał, burczało mu w brzuchu.

Zdecydowałam się powiedzieć mu prawdę.

„Tatuś nie wróci, jest chory. Twój tatuś to bardzo, bardzo chory mężczyzna”.

---

Tłumaczenie Scaryguy dla Straszne-Historie.pl

Autor TeslaToth dla Reddit.com

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Nice
Odpowiedz
Wow!
Odpowiedz
Po prostu świetne.
Odpowiedz
Przypomina mi to film Cleveland Abduction, polecam
Odpowiedz
Sebuś, nie pogrążaj się
Odpowiedz
ale durnota to ten kurwa profesorek byl ojcem tg malego czy huj wie o co chodzi
Odpowiedz
Ech... czytanie ze zrozumieniem, taka trudna rzecz! Chodzi o to, że profesor porwał wczeniej tę osobę z piwnicy, i przetrzymuje ją tam od sześciu lat - w tym czasie zapewne wykorzystywał ją seksualnie - stąd dziecko, którego ojcem jest O'Malley. Policja przeszukując dom nie znalazła ukrytego pomieszczenia z dzieckiem oraz z tą kobietą - więc pewnie tam już umrą. I oto cały sens historii.
Odpowiedz
Straszne Historie - Straszne-Historie.pl ehem to czemu ona mowi do niego panie profesorze tak jak by on nic jej zlego nie zrobil powinna mowic o nim zle;p
Odpowiedz
Sebastian słyszałeś kiedyś o syndromie sztokholmskim, nie ? To odsyłam do cioci Wikipedii ^^
Odpowiedz
o jaaaaaa .....masakra ale dobre.
Odpowiedz
Ciekawe ;)
Odpowiedz
Świetna, krótka i treściwa :) I o to chodzi w creepypastach
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje