Historia

Anablefobia

scaryguy 85 11 lat temu 22 670 odsłon Czas czytania: ~2 minuty

Witajcie.

Opowiem Wam, jak starałem zwalczyć moją fobię. Cierpiałem od dzieciństwa na anablefobie i pozbycie się tego lęku wydawało mi się dobrym pomysłem. Ale, zacznijmy od początku.

Anablefobia to dosłownie lęk przed patrzeniem w górę. Tak, nic mi się nie pomyliło. Bałem się unieść głowę do góry, nawet nie wiem czym to było spowodowane. Nie mogłem spojrzeć w niebo, ani podziwiać niczego nad moją głową. Nie wiedziałem nawet, jak wygląda sufit w moim pokoju ponieważ po przebudzeniu otwierałem oczy dopiero w pozycji siedzącej. Wiedziałem jedynie tyle, że znajduje się w nim klapa na strych, ponieważ ojciec czasami tam wchodził.

Pewnego dnia, jak już wspominałem, postanowiłem zwalczyć ten głupi lęk. Szło mi dobrze, codziennie w drodze do szkoły starałem się oglądać korony drzew i chmury.

Powoli lęk zaczął ustępować, nie było dnia w którym nie podziwiałbym kształtów chmur. Zaczynałem się śmiać z tego, czego mogłem się bać w uniesieniu głowy. Lecz, po śmiechu zawsze się zastanawiałem czym to było spowodowane. Niestety, dowiedziałem się.

Któregoś dnia, po powrocie ze szkoły i rzuceniu plecaka pod szafkę spojrzałem na sufit. I wtedy zobaczyłem, że klapa na suficie jest uchylona a mnie przygląda się stamtąd... Nie wiem co to było. Wyglądało na starą kobietę, o blado szarej skórze z siwymi włosami zwisającymi poniżej klapy. Usta miała wykrzywione w ohydnym uśmiechu, szczerząc swoje czarne, zepsute zęby a przekrwionymi oczami patrzyła na mnie jakby chciała powiedzieć "wreszcie mnie zobaczyłeś".

Stałem jak zahipnotyzowany przyglądając się jej i zastanawiając, czy obserwowała mnie każdej nocy... W tym momencie, ona swą wychudzoną ręką sięgnęła do drabinki, by spuścić ją ze strychu i zejść do mnie...

Nie wiedziałem co robić gdy drabinka opadła, spanikowałem jak nigdy. Lecz to co się stało później jest nie ważne . Chcesz wiedzieć, czemu w ogóle Ci to wszystko opowiadam? Już tłumacze.

Spójrz na swój sufit. Nic niezwykłego, jest taki jak zwykle, prawda? No jasne, co by mogło się zmienić w ścianach domu po przeczytaniu jakiejś opowieści.

Jednak, czy znasz historię Twojego domu i jego poprzednich mieszkańców? Tak się składa, że mieszkałem tam ja a nad pokojem w którym właśnie siedzisz znajdował się strych. Któryś ze wcześniejszych mieszkańców w końcu zamurował klapę gdy nas zobaczył, przyglądających się mu. On nie był taki tchórzliwy jak inni, którzy po zobaczeniu nas przeprowadzali się.

Myślisz, że jesteś bezpieczny, gdy klapa jest zamurowana? Oczywiście, że nie... Odkryliśmy jeszcze jedno wyjście stąd, przez dach. Teraz też w nocy Ci się przyglądamy, lecz już nie przez klapę a przez okno. Nie martw się, gdy masz zamknięte okno nie mamy jak wejść...

Autor: Kavi

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Mój dom wybudowała bacia. Suprise motherfucker !!!
Odpowiedz
Nie mam strychu. Mam płaski dach. Mieszkam na najwyższym piętrze. Mój wujek zbudował ten dom. więc współczuje ci że mieszkasz na zewnątrz mojego domu bo musi być ci zimą zimno Xd
Odpowiedz
Nad moim łóżkiem są dwa okna (mam skosy) w mojej garderobie jest wejście na strych ale problem w tym ze moi rodzice wybudowali ten dom (no nie dosłownie ze oni to budowali ale jakąś ekipa)
Odpowiedz
Damn, kolego, mieszkam na parterze bloku ;/
Odpowiedz
Troche mnie to rozbawilo bo mieszkam w jedno pietrowym domu , z oknem w dachu przez ktore nawet jak bym chciala nic nie zobacze wiec powodzenia xdd
Odpowiedz
mieszkam w bloku : / ale i tak zerknąłem >.<
Odpowiedz
Zjebaliście, jestem w szkole .-.
Odpowiedz
Na szczęście, moi rodzice są pierwszymi właścicielami domu i gdy byli młodzi to go wybudowali. A nade mną jest sypialnia rodziców. ;) Fajna creepypasta . :)
Odpowiedz
Ehh no fakt nad moim pokojem był kiedyś strych ale dawno temu tezraz jest tam duże mieszkanie moje sąsiada -,-
Odpowiedz
Skoro w nocy mi sie przygladaja, to czemu nigdy nie zapukali w moje okno zeby sie ze mna chociaz przywitac ? smutno mi teraz :c
Odpowiedz
Byłem świadkiem wybudowania domu w którym mieszkam rok temu więc wal się :P
Odpowiedz
hm ciekawe. Nad sufitem u mnie w pokoju jest tylko plaski sufit, ale faktem jest ze muj domjest nawiedzony .
Odpowiedz
Nad moim pokojem jest strych a wcześniej mieszkała tu moja pra-babcia
Odpowiedz
Mieszkam na parterze XD
Odpowiedz
sorry mam nowo wybudowany dom bitch's :-D
Odpowiedz
jeju czy tylko mi po przeczytaniu Anablefobia przez myśl przeleciała Annbelle? strach przed lalakamiii!! XD ;)
Odpowiedz
sorry mam nowy dom
Odpowiedz
o kurczę, przede mną mieszkała tu tylko 1 rodzina, ale jest mały problem, ja mieszkam na parterze, a nade mną jest jeszcze 1 pokój, a nad nim jest tylko dach, strych jest centralnie 2 piętra nad moim pokojem, życzę wam miłej gimnastyki
Odpowiedz
nie mam strychu a moje okno da się otworzyć tylko od środka gg easy :D
Odpowiedz
Nie ma to jak czytać to na sen :)
Odpowiedz
ide spać do namiotu :D
Odpowiedz
ide spać do auta :D
Odpowiedz
Fajnie, że mieszkałeś w moim domu, jak jeszcze go nie było ;__;
Odpowiedz
A co jeśli mam uchylone okno? :D
Odpowiedz
Czyli na górze mam sąsiada pedofila, który mnie podgląda? Może wreszcie ktoś mi powie co ja wyprawiam w nocy...
Odpowiedz
Mój dziadek wybudował mój dom B]
Odpowiedz
Mieszkam na trzecim piętrze w bloku. Nade mną mieszka ciocia. Blok ma 10 pięter. Problem? xD
Odpowiedz
ja nie mam strychu nad moim pokojem jest prosty dach, a na niego można się dostać jedynie po drabince zewnętrznej.
Odpowiedz
Haha jestem pierwszym mieszkańcem mojego donu :3 Hah... Tyle wygrać!
Odpowiedz
Moja rodzina mieszka tu od pokoleń, a nade mną nie ma niczego, tylko dach :P
Odpowiedz
Kto z was czytając to zdanie: "Anablefobia to dosłownie lęk przed patrzeniem w górę", popratrzył w góre? xD
Odpowiedz
hihi 6 piętro wbijaj okna otwarte :D
Odpowiedz
Bitch please, mój dom został zbudowany 10 lat temu i jestem pierwszy z rodzinką lokatorem tego domu.
Odpowiedz
Wait, what? Siedzę w salonie, nade mna jest sypialnia rodziców... Która jest strychem, czyli nie jest sypialnią... Czyli jesteście moimi rodzicami i mieszkacie w sypialni która jest strychem i wchodzicie przez drzwi i wychodzicie przez dach...? Mózg rozjebany...
Odpowiedz
mieszkam w bloku na ostatnim piętrze xD
Odpowiedz
Taka tam przedwojenna kamienica, taki tam stary, skrzypiący strych nade mną, takie tam mam to w dupie :-)
Odpowiedz
Mam takie jedno, mini maluśkie pytanko. SKĄD DO JASNEJ CIASNEJ MIELI DOSTĘP DO KOMPUTERA I DO INTERNETU!!!!!??????
Odpowiedz
Oczywiście nie mam klapy na strych. Mam drzwi :(
Odpowiedz
Mój pokój to dobudówka, ma 5 lat, jestem pierwszą osobą, która w nim mieszka :3.
Odpowiedz
Mieszkam w bloku bitch. :D
Odpowiedz
mieszkam w bloku nie mam strychu upsss
Odpowiedz
Mój dom wybudował mój tata w 2005r. Nie mogłeś w nim mieszkać...
Odpowiedz
eeee... coś nie tak:/
Odpowiedz
Nie mam okien...
Odpowiedz
Ten... Ja mieszkam w bloku. Nade mną mieszka sąsiad. XD
Odpowiedz
hahahaha, mam nowo wybudowany dom. Jebać sond
Odpowiedz
Jest jeden problem... Jesteśmy pierwszą rodziną mieszkającą w tym domu. Wprowadziliśmy się od razu po wybudowaniu
Odpowiedz
Drugie piętro a oni weszli...
Odpowiedz
ok, to nie jest fajne, mieszkam na ost pietrze O.O
Odpowiedz
Fuck the system. Mam otwarte okno przez całą noc.
Odpowiedz
Mieszkam na drugim piętrze ;o
Odpowiedz
Mieszkam w bloku i nie wiem jak wy, ale ja nie mam wejścia na strych. Na dodatek jestem pierwszym mieszkańcem i mieszkam na 2 piętrze.
Odpowiedz
U mnie rzeczywiście poprzedni lokator zamurował klapę w suficie, i co z tego? Codziennie piję kawę ze slendim i icemanem, gram w piłke z duchami na opuszczonych stacjach kolejowych, krwawa Mery rano się ze mną wita a przez telefon rozmawiam ze zmarłymi... A ja mam się bać pedałów zza okna?!
Odpowiedz
eee.. ja mam nowy dom!!! Nie sądzę, że byście tam mieszkali!!!
Odpowiedz
hehe mieszkam w bloku a nade mną sąsiad
Odpowiedz
nie mam strychu <ok>
Odpowiedz
Na głównej było też o tym video ;p
Odpowiedz
Eeeem Moja rodzina wybudowała ten dom i raczej nikt przed nią tu nie mieszkał, skoro od wybudowania tu mieszkamy -.-
Odpowiedz
mieszkam w bloku
Odpowiedz
Ja mieszkam na 1 piętrze bo mam dom piętrowy. Mój pokój jest na końcu korytarza a naprzeciw niego jest strych. Nie wiem dlaczego ale mama nigdy nie pozwala mi tam wchodzić :O
Odpowiedz
zajebiste ._.
Odpowiedz
Po 1 moi rodzice wybudowali dom w którym mieszkam po 2 mam rolety antywłamaniowe po 3 jeśli drzwi się liczą to mam je zamknięte na klucz i są na nich pozawieszane ubrania. Powodzenie ;P
Odpowiedz
taaa bardzo fajne... szkoda tylko, że moja babcia i dziadek wybudowali ten dom -,-
Odpowiedz
ej no opowiadanie zajebiste 10/10
Odpowiedz
:D hahaha mój dom po wybudowaniu stał 10 lat pusty. Moja rodzina jest pierwszą która tu mieszka. xD nawet strychu nie ma ..
Odpowiedz
Mogą mi cyknąć fotkę i wrzucić na fejsa, bo jak staje przed lustrem z zamkniętymi oczami, to nie mogę siebie zobaczyć.
Odpowiedz
Niech tylko przyjdzie jakiś mutant czeka go domowy asortyment obrony poświęconykwas siarkowy 6 napalm domowej roboty saperka bagnet tomahawk zadziorem i kij bejsbolowy
Odpowiedz
albo to jacyś pieprzeni ninja albo mnie nie obserwują... P.S- Mieszkam na drugim piętrze, i się nie da wejść przez okno plus mam rolety :D
Odpowiedz
Super, a jeśli mam jednopiętrowy dom? A teraz jestem u babci i chodzę sobie na strych często, bo lubię tam siedziec.... Może się kiedyś spotkamy? xd
Odpowiedz
Eh, znam historię mojego domu, a raczej mieszkania. Jestem tutaj pierwszym mieszkańcem. Blok budowano za mojego życia. Wcześniej było tu pole, a nademną nie ma dachu tylko mieszkanie moich sąsiadów z upierdliwym bachorem :D
Odpowiedz
Cholera nad moim pokojem jest strych a wejście jest w przedopkoju co jeśli mnie odwiedzą?!
Odpowiedz
Problem w tym, że mieszkam w bloku... nade mną sąsiad i moi rodzice mieszkają tutaj od samego początku.. xd
Odpowiedz
Hahaha . Mieszkam w bloku . I to na samej górze . :P
Odpowiedz
... przez okno mnie obserwują???? bitch please.. mam rolety antywłamaniowe..
Odpowiedz
Mam strych ale... mieszkam na nim :D Mam tam mały swój pokoik,
Odpowiedz
mieszkam w mieszkaniu .___. (3 piętro a jest ich 10) .____.
Odpowiedz
Mieszkam w budynku, który za czasów II Wojny Światowej, służył za pałac niemieckim oficerom. Później zabito tutaj masę ludzi, u mnie w pokoju, kuchni, czy sypialni. Nade mną są 2 piętra, gdzie tam też zabijano ludzi...gdyby ktoś o słabych nerwach tutaj u mnie spał, w nocy nie jednego dźwięku by się wystraszył :D
Odpowiedz
Mój wybudowali dziadkowie a rodzice rozbudowali :P Jedno mnie dziwi... Że z rozmowy o strasznej historii zrobiła się rozmowa o domach xd
Odpowiedz
Pozdrawiam Pani Mariolu :)
Odpowiedz
Nikt nie mieszkał przede mną tutaj, także spoko :P
Odpowiedz
Moi rodzice wybudowali dom, w którym aktualnie mieszkam ;D
Odpowiedz
Moi dziadkowie wybudowali dom w którym mieszkam jak moja mama miała 16 lat :P ;)
Odpowiedz
A ja mieszkam w bloku, hyhyhyhy.
Odpowiedz
ta? nademna jest dach , mieszkam na poddaszu hahaha :]]
Odpowiedz
Haha, ja akurat znam historię mojego domu. To był kiedyś szpital :D
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje