Historia

Nigdy nie pracuj w niedzielę

muru00 21 11 lat temu 7 852 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Działo się to na wsi. Pewien mężczyzna o imieniu Jan wybrał się w pole. Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie była to niedziela. Jak wiadomo chłop ze wsi musi się jakoś utrzymać. Szedł do pola spokojnie wziął widły, łopatę i kosę.

Zaczął ścinać uschnięte maliny które w ogóle nie były potrzebne gdyż zajmowały miejsce które by się przydało. Górę ściął a resztę wykopał. Suche patyki podpalił a że miał jeszcze suchą trawę to dorzucił ją do ognia. W tym momencie w dymie ukazała mu się twarz diabła. Odrzucił szybko widły. Diabeł wychodząc z ognia zabrał je i zaczął gonić wieśniaka. Ten (wieśniak) w ostatniej chwili zdołał wyciągnąć krzyżyk i odstraszyć szatana. Szatan uciekł do ognia i zniknął w płomieniach. Nazajutrz w poniedziałek mężczyzna znowu wybrał się w pole. Sytuacja się powtórzyła lecz tym razem facet upadł. Diabeł odebrał mu krzyżyk wrzucił do ognia i spalił. Następnie wziął kosę i pociął mężczyzna na kilka części, widłami wrzucił w ogień i spalił. Kości zakopał motyką. Kości zostały odnalezione w Listopadzie 2001 roku. Sprawa śmierci została do tej pory niewyjaśniona.

Zapewne zapytasz się skąd ja to wiem skoro sprawa jest niewyjaśniona?

Powiem Ci tyle strzeż się zanim będzie za późno :__:

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Słabe,nudne,typowa pasta od księdza ;-;
Odpowiedz
Co to kurwa jest?
Odpowiedz
Nie zbyt realnei glupie
Odpowiedz
:D spłoniesz w piekle :D
Odpowiedz
Nudne jak nic
Odpowiedz
bajka
Odpowiedz
Mega słabee
Odpowiedz
Hahahhaha. Beznadzejne :/
Odpowiedz
Ale słabe... ile ma lat autor tej pasty??
Odpowiedz
Powiedział dorosły
Odpowiedz
W dodatku mam uwierzyć, że osoba która ma 23 lata boi się szatana i wstawia emotki do własnej creepypasty?
Odpowiedz
Żałosne
Odpowiedz
znou pasta pisana przez dziesięciolatka
Odpowiedz
Typowe katolskie strachy - nie pracuj w niedzielę, bo spłoniesz. Wypieprzać z tym...
Odpowiedz
A jeśli ktoś jest Żydem? :| Albo muzułmaninem?
Odpowiedz
Chujowe ;))
Odpowiedz
nudne
Odpowiedz
Przewidywalne
Odpowiedz
Zjebane...
Odpowiedz
Trochę przewidywalne. (3/10)
Odpowiedz
Szatan to lekka przeginka, ale ogółem nawet ciekawa historia. Względem tego strzeżenia sie, ja w niedziele leże trupem na kanapie i poza oddychaniem i pierdzeniem, nie daje oznak życia, więc mnie nie dorwiesz :)
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje