Historia

Niekończąca się droga

scaryguy 9 11 lat temu 7 097 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

W mieście Corona, znajdującym się w stanie Kalifornia była raz droga znana głównie jako ,, Nigdy nie kończąca się droga”. Konkretnie, naprawdę nazywała się ,, Lester Road”. Teraz, dwadzieścia lat potem, krajobraz miasta zmienił się, a droga ta dłużej nie istnieje. Jednak, lata temu, droga, była nieoświetlona dlatego ludzie nazywali ją niekończącą się, gdy jeździli nią w nocy. Ludzie, którzy jeździli w głąb tej drogi zaginęli.

Legenda stała się tak dobrze znana, że ludzie odmawiali jazdy tą drogą nawet w ciągu dnia. Pewnej nocy, jak wielu nastolatków w moim wieku, jechałem tą drogą, lecz tylko przez krótką chwilę, gdyż droga którą oświetlały moje światła wyglądała, jakby trwała w nieskończoność, więc przestraszony, zawróciłem, gdyż myślałem, że jeśli pojadę w głąb tej drogi, więcej nie wrócę.

Popularność legendy przekonała lokalne władze do zbadania tego.

Okazało się, że na tej drodze był ostry zakręt w lewo na którym znajdował się koniec drogi, gdzie nie było barierek ochronnych. Naprzeciw leżał kanion, a po drugiej stronie kanionu była inna droga, więc jadąc tą drogą, patrząc z właściwej perspektywy, szczególnie w nocy, kanion znikał z pola widzenia, a droga wydawała się nieskończona. Stwierdzono, że samochody wpadły do kanionu. Zbadano to. Okazało się, że znajdują się tam dziesiątki samochodów wraz z rozkładającymi się ciałami na miejscu pasażerów.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

A coz cialami kierowcow?
Odpowiedz
wyskakiwali z samochodu w ostatniej chwili jak w GTA
Odpowiedz
A co z kierowcami ja się pytam? ;o
Odpowiedz
Nawet nawet tylko nie jest to creepypasta a nawet gdyby była to nie była by straszna :| Ale i tak dam 5/10
Odpowiedz
Nice. :) 8/10 :)
Odpowiedz
Czekaj czekaj na miejscu pasażerów ? A, na miejscu kierowcy ciał nie było ?
Odpowiedz
Noe ieźle, daltego ni radze jeździć nocą bez gps'a
Odpowiedz
dobra, a co gdybys zyl w czasach przed wynalezieniem GPS`A?
Odpowiedz
;o
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje