Historia

Skrzynka z narzędziami

scaryguy 4 11 lat temu 6 328 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Budzisz się pewnego dnia, ku Twojemu zdumieniu znajdujesz na lustrze przyklejoną mała karteczkę. Zdziwiony postanawiasz się jej bliżej przyjrzeć, napis na niej głosi : "Nie martw się, zadbałem o wszystko". Twoje ubrania zostały wyprane, łazienkę odnajdujesz w nieskazitelnym stanie, nawet garaż został całkowicie uporządkowany. Co więcej Twoja stara skrzynka na narzędzia została zamieniona na nową.

Później w tym samym tygodniu, odnajdujesz drugą równie ciekawą notatkę "Wynoś się z miasta!". Do wiadomości przyczepione zostało kilka ziarnistych zdjęć na których widzisz kilku policjantów na oznaczonym kawałku pola. Jeden z nich trzyma Twoją starą skrzynkę na narzędzie. Na rękach ma założone lateksowe rękawiczki.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Ja to rozumiem tak: znajdujesz karteczkę od nieznajomego który był u ciebie w nocy i podpieprzył ci skrzynkę na narzędzia. Podczas gdy ty żyjesz sobie spokojnie, nieznajomy zabił kogoś i podrzucił na miejsce zbrodni twoją skrzynkę na narzędzia aby policja ścigała Ciebie zamiast nieznajomego. Na koniec nieznajomy daje karteczkę z ostrzeżeniem "Uciekaj z miasta" aby dać tobie do zrozumienia po co mu była twoja skrzynka.
Odpowiedz
Ale po co te karteczki?
Odpowiedz
nie rozumiem, co tu ma skrzynka z narzędziami? nie ma sensu
Odpowiedz
miało być jakieś zakończenie do którego trzeba pomyśleć, czy po prostu denna historia?
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje