Historia

Poradnik dla ludzi, którzy nie mogą zasnąć od strasznych historii!

cutchemist 5 8 lat temu 5 863 odsłon Czas czytania: ~5 minut

Hej, mam nadzieję, że piszę na właściwej stronie. Gdy ja czytam straszne historie nie mogę zasnąć, więc mam dla was parę wskazówek - chcę wam pomóc lepiej spać w nocy. Mam na imię Carver i ćwiczyłem to mniej-więcej przez ostatnie pięć miesięcy i dzięki temu śpię całą noc! Przez bardzo długi czas miewałem bezsenne noce, a czasami gdy zasypiałem, śniły mi się koszmary. Słabo! Ten poradnik będzie jednak krótki - mogę spędzać tylko godzinę dziennie przy komputerze!

Zacznę od tego, że mam tylko 12 lat, więc ten poradnik może nie pomóc każdemu, ale mam nadzieję że jednak wam się uda! Moje metody są bardzo proste!

Moi rodzice wysyłają mnie do mojego pokoju o 21:00 każdej nocy. Kiedy już jestem w łóżku, pozwalam mojemu umysłowi "wędrować". Czasami wyobrażam sobie siebie latającego nad moją dzielnicą z chłodną bryzą wiejącą mi w twarz, a kiedy indziej, siedzę pod wodospadem gdzieś w tropikach. Chodzi o to, by twój umysł udał się do jakiegoś relaksującego miejsca. To ważny punkt pierwszy i na początku może ci zająć trochę czasu, bo będziesz bardzo nerwowy. To w porządku! Prędzej czy później opanujesz to - a obiecuję, że warto. Kontynuując, gdy twój mózg będzie w spokojnym miejscu spróbuj zasnąć w ciągu pierwszych 15 minut od położenia się. To też ważne! Dzięki temu będziesz mógł przespać noc. Ja wyobrażam sobie siebie, lecącego gdzieś, zauważam wtedy coś na ziemi i podlatuje tego. Dzięki temu w mojej głowie tworzy się jakaś przygoda. Jeśli zrobisz to dobrze, to nawet nie zauważysz, że zasypiasz. Dzięki temu, że czasami w twoich snach przeżywasz jakieś przyjemne i ekscytujące sytuacje pozbywasz się stresu!!

Jest jeden problem - jeśli przyzwyczaisz się do zasypiania w ten sposób, twoje sny mogą stać się świadome. Będziesz wtedy wiedział, że śnisz. Jeśli jesteś farciarzem, nie będziesz miał snów, co sprawi że noc będzie szybsza. Wracjąc, jeśli będziesz mieć świadomy sen, musisz POZOSTAĆ SPOKOJNYM. To też jest ważne. Jeśli zdasz sobie sprawę, że śnisz, możesz stać się zbyt podekscytowany lub nerwowy - to uczucie prawdopodobnie cię obudzi. Nie chcesz tego! Kiedy mam świadomy sen, staram się skupić na otoczeniu. Skupianie się na rzeczach zamiast próbowania modyfikowania środowiska to dobry sposób by zapomnieć, że śnisz i dzięki temu będziesz mógł wrócić do fazy, gdzie nie wiesz, że zasypiasz. Ta część trwa około godziny, więc w moim przypadku kończy się ok. 22:15. Wtedy postaraj się być tak spokojnym jak się da, byś mógł przetrwać następne pół godziny.

Być może u niektórych jest trochę inaczej, ale u mnie zaczyna się pomiędzy 22:15 a 22:30.

Obudzisz się w pewnym momencie i poczujesz na sobie ręce. WAŻNE - NIE OTWIERAJ OCZU. Jeśli to zrobisz, On może cię bardzo mocno uderzyć, a ślady i siniaki, które zostawi sprawią, że będzie ci ciężej zasnąć w trakcie następnych nocy. Po prostu pozwól Mu robić jego robotę i cię nie uderzy! To takie proste! Czasami poczujesz to uczucie, jakbyś miał gorączkę, albo zachce ci się płakać, ale powstrzymaj się i nie otwieraj oczu! A, nie wydaj także żadnych dźwięków. Czasami będziesz chciał, ale to też może Go zdenerwować! Jeśli jesteś farciarzem, możesz przespać tę część. Mi się czasami udaje! Wszystko zależy od tego, jak zrelaksowany byłeś pod koniec pierwszej części, gdy śniłeś. Zauważyłem, że jeśli wtedy twój sen będzie głębszy, to w trakcie tej części, śpisz bardziej efektywnie. Szczerze mówiąc, jestem na tym etapie, gdzie budze się tylko raz lub dwa w trakcie tygodnia i już nie jestem bity. Trochę odjazdowe!

Następna część jest w sumie powtórzeniem pierwszej. Około 22:45, przestanie. Wyda dźwięk brzmący jak westchnienie i zostawi cię w spokoju. Nie zamknie za sobą drzwi, ale NIE ZAMYKAJ ICH. Dzięki temu Ona nie zrani cię później.

Jeśli nie śpisz, to właściwie robisz to co na początku. Zrelaksuj się, wytwórz w swoim umyśle jakieś relaksujące otoczenie i wciągnij się w nie! Tym razem będzie ciężej niż w trakcie pierwszego etapu (zwłaszcza na początku), bo będzie ci sie chciało płakać lub możesz czuć bóle. Nie martw się! Tym razem będziesz miał znacznie więcej czasu na zaśnięcie i znalezienie szczęśliwego miejsca. Zazwyczaj myślę wtedy o chmurach lub nie, coś co mnie nie dotyczy. Nie wiem czemu, ale gdy jestem w tych miejscach, to nie działa - robię się trochę zły, coś w tym stylu. Nie jestem pewien jak to działa, ale na pewno niektórzy z was widzą o czym mówię! Wracając, będziesz miał około 3 godziny, więc to mnóstwo czasu by zasnąć! Tylko nie ruszaj się zbyt dużo i nie wychodź z łóżka - nawet do toalety. Nie chcesz aby Oni wiedzieli, że nie śpisz, bo później będzie gorzej. Możesz się przewrócić w łóżku, ale to tyle. Tym razem, pewnie nie będziesz miał świadomego snu - to normalne, więc się tym nie przejmuj.

Gdzieś pomiędzy 1:30 a 2, przyjdzie Ona. Jeśli zobaczy, że zamknąłeś drzwi, ukarze cię. Może cię nawet wsadzić do Dziury na cały dzień, a tego nie chcemy! Wracając, to najcięższa część nocy, więc jeśli przez nią przejdziesz - jesteś wolny. Usłyszysz jak Ona wchodzi do pokoju, bo drzwi zaskrzypią. Obyś obudził się już wtedy, bo inaczej obudzi cię dźwięk i możesz otworzyć oczy z przerażenia. Prędzej czy później wytrenujesz ciało by obudziło cię o określonej porze. Wygooglowałem to - to coś związanego z twoim Zegarem Biologicznym. To dosyć ciekawe i warte poczytania!

Wracając, kiedy usłyszysz że Ona wchodzi, kluczem jest byś NIE RUSZAŁ SIĘ. WCALE. To ważne, bo Jej kara jest gorsza niż Jego. Ona może sprawić, że będzie cię bolało cały tydzień, a przez to ciężej jest zasnąć. Jak powiedziałem - nie ruszaj się, nie otwieraj oczu i NIE WYDAWAJ DŹWIĘKÓW. Jeśli mnie posłuchasz, Ona zrobi to szybko. Nie słuchaj tego co mówi, bo może cię to zdenerwować. Po prostu leż bez ruchu, udając że śpisz. Czasami poczujesz dotyk - taki jak Jego - musisz jej na to pozwolić. Jeśli spróbujesz ją powstrzymać, ona ukarzę cię na prawdę poważnie. Sprawi swoim ostrzem, że będziesz krwawił, a rany goją się długo. Plus, gdy Cię potnie, nie pozwoli żebyś widywał się z kimkolwiek prawie przez miesiąc. Parę razy mi nie wyszło - to trudne, ale wierzę, że wszyscy możemy to zrobić! Poczujesz się dziwnie i ciepło, gdy Ona skończy cię dotykać. Będzie ci się chciało iść do toalety, ale NIE IDŹ TAM. Musisz zostać w łóżku co najmniej do 6, wtedy możesz się wysikać i wziąć prysznic, ale jeśli wyjdziesz szybciej, mogą cię ukarać.

Reszta nocy powinna być prosta. Na początku zaśnięcie po Jej wizycie może ci zająć więcej czasu, ale prędzej czy później się przyzwyczaisz i będziesz przesypiać prawie całą noc. Jak mówiłem, zajęło mi trochę czasu opanowanie tego, ale warto!

Powodzenia wszystkim! Mam nadzieję, że teraz łatwiej będzie wam zasypiać :)

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

to jest opis tego jak sobie radzi dziecko molestowane przez swoich rodziców. Jeśli to wytwór wyobraźni to gratuluję, jeśli opis rzeczywistej sytuacji to.... Tak czy inaczej to jedna z lepszych past jakie tu czytałem, ryje beret.
Odpowiedz
Kozacko wręcz ryje beret.
Odpowiedz
Damn, o 1.30 Ona ma już przychodzić a ja wtedy dopiero zbieram się do spania ;-;
Odpowiedz
Nie jestem pewna czy dobrze to zinterpretowalam, ale czy On- to ojciec, a Ona to Matka? :D
Odpowiedz
Ja to zinterpretowałem tak że on i ona to bardziej przewodnicy
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Czas czytania: ~1 minuta Wyświetlenia: 8 316

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje