Historia

Kiedy księżyc będzie w nowiu...

haha 17 11 lat temu 7 789 odsłon Czas czytania: ~4 minuty

Kiedy księżyc będzie w nowiu, wsiądź do samochodu i wyjedź z miasta. Jedź przed siebie, pozwól sobie zgubić się na brudnych i dawno zapomnianych szlakach. Zerkaj ciągle na zegarek – kiedy wybije godzina 0:11, możesz spróbować wrócić do cywilizacji. Jeżeli jest to odpowiednia noc, dojedziesz do starego przydrożnego baru lub do stacji benzynowej. Zatrzymaj się tutaj.

Wejdź do środka. Za ladą będzie stał starszy człowiek, którego usta będą wykrzywione w paskudnym uśmiechu. Usiądź przy barze na trzecim stołku od lewej i podnieś menu. Wpatruj się w nie i nie odzywaj się ani słowem. Pamiętaj by nie nawiązywać kontaktu wzrokowego ze starcem. On, po wielu minutach ciszy zapyta się Ciebie „Na co masz ochotę, przyjacielu ?” Musisz odpowiedzieć „Noc posiada sekret dla każdego z nas”. Jeżeli odpowiesz cokolwiek innego jego zęby wyrwą się z jego szczęki i uduszą Cię po cichu.

Jeżeli wszystko zrobiłeś poprawie odpowie „Bardzo dobrze, bardzo dobrze, chodź za mną”. Jeżeli nie powtórzy „bardzo dobrze” dwa razy to znaczy że jest to pułapka – nie idź za nim, zamiast tego odwróć się i jak najszybciej uciekaj stamtąd. Pamiętaj nie wolno Ci się odwracać ! W innym wypadku do końca życia będzie prześladować Cię i polować na Ciebie rozkładający się trup. Ale jeżeli powie „bardzo dobrze” dwa razy, możesz podążać za nim do kuchni na zapleczu.

Kuchnia będzie bardzo ciemna. Wpatruj się ciągle w plecy Twojego przewodnika. Jeżeli będziesz słyszał stukot narzędzi, walcz z całych siły aby nie odwrócić głowy w kierunku źródła dźwięku. Wkrótce kuchnia zniknie a w jej miejscu pojawi się czarny jak smoła korytarz. Będziesz powoli tracił z oczu starca, nagle strumień światła oświetli część podłogi na której będzie leżała odcięta głowa małej dziewczynki. Głowa zacznie śpiewać jedna nutę – będziesz miał tylko jedną szansę żeby ją zapamiętać, po tym musisz powtórzyć ją dokładnie tak samo. Jeżeli zaśpiewasz ją inaczej, głowa urośnie do niewyobrażalnych rozmiarów i zostaniesz pożarty żywcem, wtedy już nigdy nie umrzesz ani nigdy nie będziesz już żył ogromny ból będzie jedyną rzeczą jaka będzie Ci towarzyszyć.

Jeżeli jednak zaśpiewasz ją prawidłowo, głowa zniknie w ziemi a przed Tobą pojawi się trójka drzwi. Stań przed nimi i obróć się przeciwnie do ruchu wskazówek zegara (PRZECIWNIE DO RUCHU WSKAZÓWEK ZEGARA!) osiemdziesiąt jeden razy, trzymając swoje lewe ramie wyprostowane. Kiedy się zatrzymasz, drzwi najbliżej Twojej lewej ręki będą tymi drzwiami których pod żadnym pozorem nie powinieneś otwierać. Wejdź w jedne z pozostałych dwóch. Nie ma znaczenia które wybierzesz.

Gdy przejdziesz przed jedne z drzwi, poczujesz się bardzo dziwnie – spójrz wtedy w dół. Zostałeś zamieniony w sowę. Leć w górę i wydostań się z pomieszczenia przez zniszczony komin. Leć dopóki nie dotrzesz do najwyższego drzewa w okolicy. Usiądź na szóstej gałęzi, licząc od ziemi. Jeżeli zatrzymasz się na innej, to całe drzewo zamieni się w krew i utopi Cię.

Jeżeli znalazłeś właściwą gałąź usiądź na niej i odczekaj dokładnie 45 godzin z zamkniętymi oczami. Nie otwieraj swoich oczu dopóki nie miną wskazane godziny, w przeciwnym wypadku pozostaniesz sową na zawsze, a wspomniany wcześniej trup będzie do końca życia na Ciebie polował.

Kiedy minie 45 godzin, otwórz swoje oczy – jesteś ponownie człowiekiem, lecz Twoje nogi zostały zastąpione ogromnymi, krwawymi mieczami. Skieruj się w stronę gór. Podążaj ścieżką dopóki nie dotrzesz do szczytu. Znajdują się tutaj dwie rzeczy – obie spoczywają na blokach podobnych do tych których używają kaci podczas egzekucji. Jedną z rzeczy jest niemowlę a drugą pozbawiony kończyn tułów. Starzec także jest tutaj.

Powie on, „dokonaj wyboru”, musisz wyskoczyć w powietrze i używając swoich nóg jednocześnie odciąć głowę dziecku oraz wbić miecz w serce które znajduje się w tułowiu. Jeżeli nie trafisz, dziecko nagle będzie wykonane ze zwojów kabli i przewodów które owiną się wokół Ciebie jak węże. Wtedy umrzesz na zawsze.

Jeżeli wykonasz ruch prawidłowo, starszy człowiek uśmiechnie się do Ciebie i powie „Pamiętaj że terror jest czarnym sercem księżyca, a horror potrafi spalić słońce”. Wtedy słońce zrobi się kruczoczarne, będzie wydawać Cie się jakby wsysało wszystkie gwiazdy które znajdują się na niebie. Starzec zacznie wtedy recytować 183 cyfrowy numer, pamiętaj o tym że masz tyko jedną szansę aby go zapamiętać.

Następnie zamieni się w sejf z cyfrową klawiaturą. Podejdź do niego i wprowadź zapamiętany uprzednio kod. Jeżeli się pomylisz i sejf zacznie syczeć, uciekaj a może sejf nie zamieni się w krwawy worek ropy pełen obślizgłych macek, które będą starały się przebić Cię na wylot. Jeżeli nie zacznie syczeć, lub przestanie to możesz wtedy spokojnie zacząć od nowa.

Jeżeli poprawnie wprowadzisz numer, sejf zmieni się z powrotem w starca... lecz tym razem jego głowę będzie otaczać niezliczona ilość krwawych psów. Jeżeli jesteś szczęściarzem jedyny mops w tej chmarze zacznie na Ciebie szczekać i będzie starał się Cię polizać. Nie próbuj go do tego zmuszać ! Chyba że chcesz zostać rozszarpany przez pozostałe psy. Kiedy mops Cię poliże, mrugnie do Ciebie dwa razy a jego oczy zamienią się w żyletki. Wtedy, pojawisz się znowu w swoim samochodzie, jadąc po opuszczonej drodze. Wróć do domu i połóż się spać.

Jeżeli wszystko wykonałeś prawidłowo, będziesz do końca życia uczulony na światło i wodę, a Twoje kości zamienią się w szkło. Jednak będziesz mógł teleportować się do każdej trumny jaka znajduje się na świecie.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

To jest bez sensu. A "wtedy umrzesz ns zawsze" made my day! ? Po co ktoś miałby chcieć przemieszczać się w trumnach?
Odpowiedz
Kurwa. To jest tak zajebiste, że ja pierdolę, czytałem to już z 2 lata temu i dopiero teraz ponownie to znalazłem. Nie ma jebanych słów, którymi można opisać jak dobra jest ta pasta. Autorowi stawiam browara.
Odpowiedz
wtf i just read
Odpowiedz
Myślałam że będzie lepsze zakończenie. A ogólnie to nawet nawet :\ :)
Odpowiedz
mam dobrą pamięć do cyfr, wystarczy że powtórzę całość dwa razy. może dam rade ! ;D
Odpowiedz
jebnięte strasznie
Odpowiedz
Podczas czytania tej "creepypasty" kilka razy omal nie spadłem z krzesła, ze śmiechu xD Bardziej pojebanego opowiadania w życiu nie czytałem. Autor zdecydowanie powinien odstawić LSD.
Odpowiedz
Zajebiste.Zęby duszące ludzi po cichu sprawiły że przez parę minut nie mogłam opanować śmiechu.
Odpowiedz
Super. Lubie opowiadania tego typu, tak jak serie o strażnikach. Bardzo kreatywnie napisane... chyba za kreatywnie. Opowiadanie jest nieźle pojebane ale ja właśnie takie lubię :*
Odpowiedz
Dobre jaranie było widzę :) Kupy się nie trzyma "jego zęby wyrwą się z jego szczęki i uduszą Cię po cichu" - w jaki sposób zęby miałyby kogoś udusić? Bo nie bardzo jestem w stanie to sobie wyobrazić "umrzesz na zawsze" - a ja głupi zawsze myślałem, że umiera się na trochę tylko
Odpowiedz
powiem szczerze że dla mnie to jest ch*jowe .-. wszystko było fajnie ale jak dla mnie to jest tak przesadzone że aż komiczne...
Odpowiedz
Victoria Walter wracam do klasygu a tu ty
Odpowiedz
Rafał Słowik Chodziło mi o to, żeby się nie odwracać jeśli powie to 2 razy .
Odpowiedz
Poryte zupełnie jak ja, choć nie spamiętałbym 183 cyfer, genialne.
Odpowiedz
Ciekawe choć niewiem, po co teleportować się do trumien.. ;D
Odpowiedz
Fajne...
Odpowiedz
Haahahah, zarąbiste :3
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje