Historia

Clip-028

entry666 12 11 lat temu 10 775 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Jak wiadomo na YouTube można znaleźć mnóstwo filmików, które oglądamy na co dzień i kanałów, do których często wracamy. Jednak czasami, napotykamy filmiki dodane dawno, lub kanały o których już nikt nie pamięta. Zdarza się, że mogą dostarczyć nam przydatnych informacji, jednak możliwe jest też, że znajdziemy projekt, który celowo został przerwany i nigdy nie będzie już kontynuowany.

Niektóre z takich projektów, są naprawdę niepokojące..

Ale do rzeczy. Pewnego razu natknęłam się na krótki filmik zatytułowany "CLIP_028". W opisie było jedynie "WOTBAAM33M1 zamieszczone na wszelki wypadek".

Klip zawiera wprowadzenie, w którym ktoś zwraca się do niejakiego "Pana Garfielda", dalsza część jest dość trudna do zinterpretowania.

Aby obejrzeć wideo należy w youtube wpisać Clip_028 i kliknąć film z miniaturką przedstawiającą leśną ścieżkę.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

sama nie wiem ?
Odpowiedz
troche filmik nudawy ale fajnie wyglądał ten typ nsdziany
Odpowiedz
Nie ma się czego bać, nic strasznego na tym filmie nie ma. Poza tym uważam, że jest to po prostu fake. Nie wiem jak nadziali tego typka, ale krew na nim nie wygląda na prawdziwą i jest jakoś dziwnie "porozmieszczana". Gościu na górze mówi, że (jeśli dobrze zrozumiałem) nic/nikogo tam nie ma, po czym jednak jakaś osoba za nim podnosi rękę jakoś tak z prawej strony tej pierwszej osoby, łapie ją za bark i wciąga do tyłu. Jej ręka wyglądała dość kobieco (młodo), więc zapewne to był ich kolega/koleżanka, a cały filmik został po prostu nagrany, nie wiem, by kogoś przestraszyć. Oglądnijcie sobie. Spoiler: Kamerzysta kładzie się na ziemie, krzyczy, po czym ktoś oblewa drzewo "krwią".
Odpowiedz
Też sądzę, że to fake :) Trochę czerwonej farby popstrykali, nakręcili dziwny filmik i wstawili na yt.
Odpowiedz
znalazłam .__.http://youtu.be/Wzx3TywdETg
Odpowiedz
gosciu biegnie po lesie w nocy i sie drze.. tez bym sie darl po ciemku w lesie.Ja mam zmienne uczucia co do tego filmiku
Odpowiedz
http://www.youtube.com/watch?v=Wzx3TywdETg
Odpowiedz
A co jest na filmie ?
Odpowiedz
Andriej, to byłoby straszniejsze od filmiku.
Odpowiedz
Co to?
Odpowiedz
Co na Filmiku?
Odpowiedz
to nawet straszne nie jest xD
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje