Historia

To tylko wyobraźnia

systemerror 12 11 lat temu 7 647 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Cholera, znowu. Tym razem coś na pewno się poruszyło. Trwało to bardzo krótko, widziałeś to zaledwie kątem oka. Ale chwila... drzwi są pozamykane, nie trzymasz w domu żadnych zwierząt, a rodzice nie wrócą do domu przed dwudziestą drugą. Więc nic nie mogło się poruszyć. To tylko twoja wyobraźnia znowu robi sobie z ciebie jaja. Siedzisz sam w pokoju, jedyne światło pochodzi z monitora twojego komputera, patrzysz w ciemność przez kilka minut, tak dla pewności. Teraz czujesz się głupio. Co ty sobie myślałeś? To oczywiste, że tam nic nie ma. Masz sześć lat, czy co? Wracasz do tego co robiłeś.

Piętnaście minut później przygotowujesz się do pójścia spać. Jesteś w łazience. Zasłonka od prysznica się poruszyła. Zaraz... nie. Przestań się straszyć. To tylko twoja nad aktywna wyobraźnia wypełniająca twój umysł niestworzonymi rzeczami. Przyglądasz się sobie w lustrze. Mówisz to sobie na głos, powoli i wyraźnie - Wyobraźnia. Wzdychasz, gasisz światła i idziesz do swojego pokoju.

Leżysz w łóżku i gapisz się w ciemny sufit. Tylko mały wiatraczek zakłóca spokój nocy. Cień w korytarzu się poruszył. Nie. Nie, nie, nie! Przestań! To twoja wyobraźnia! Nic więcej! Idź wreszcie spać, głupcze!

Ale wtedy, kiedy masz już zapaść w sen, w tym momencie, którego nikt nie pamięta po przebudzeniu, wyczuwasz coś w ciemności. Otwierasz oczy. To twoja wyobraźnia, gapiąca się na ciebie z makabrycznym, szalonym uśmiechem.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

innymi słowy za każdym razem to rzeczywiście była jego wyobraźnia...
Odpowiedz
No troszkę tylko straszne
Odpowiedz
Ahahahaahahahahahahahh.
Odpowiedz
Fajne
Odpowiedz
Świetne!
Odpowiedz
krotkie ale dobre :D
Odpowiedz
Heh. Zajebiste opowiadanie. Jak czytałam to obejrzałam się za siebie patrząc w lustro
Odpowiedz
Podoba mi się 10/10 :D
Odpowiedz
Krótko mówiąc zajebiste.
Odpowiedz
może bez ściągania od innych co ?
Odpowiedz
Nawet...
Odpowiedz
Przykro mi ale to już było.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje