Historia

Pochowana żywcem

13den 10 11 lat temu 10 432 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Moja mama przysięga, że to prawda: Moja pra-prababcia, przez jakiś czas chora, w końcu odeszła w zaświaty po przeleżeniu paru dni w śpiączce.. Moja pra-prababcia została zdewastowana w sposób, w który trudno jest uwierzyć. Stało się to kiedy, była ona razem ze swoją prawdziwą miłością już ponad 50 lat. Byli małżeństwem tak długo, że wydawało się, jakby znali swoje myśli nawzajem.

Kiedy lekarz oświadczył, że ona nie żyje, jej mąż, mój pra-pradziadek uparł się, że tak nie jest. Musieli dosłownie odciągać go siłą od niej, aby przygotować jej ciało na pogrzeb.

W tamtych czasach mieli przygotowany plan pogrzebu i nie odsysali ciała ze wszystkich płynów. Po prostu przygotowywali odpowiednią trumnę i odprowadzali ciała(spoczywające w trumnie) do miejsca jego spoczynku. Podczas tego procesu, mój pra-pradziadek protestował tak gwałtownie, że musieli go uśpić na pewien czas i położyć na łóżku. Jego żona została pochowana.

Tej nocy, mój pra-pradziadek obudził się, kiedy zobaczył wizję swojej żony histerycznie próbującej wydostać się z trumny. Zadzwonił natychmiast do lekarza i błagał, aby wyciągnięto ciało jego żony z grobu. Lekarz odmówił, ale mój pra-pradziadek miał tą samą wizję każdej nocy przez tydzień, za każdym razem dzwoniąc do lekarza i błagając o wyciągnięcie jego żony z grobu.

W końcu lekarz się poddał i razem z lokalnymi autorytetami ekshumowali ciało. Ku przerażeniu wszystkich trumna była podważona. Paznokcie mojej pra-prababci był zdarte i zostały znalezione zadrapania górnego wieka trumny, tak jakby ktoś próbował się wydostać.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Gdzie są stare dobre pasty w stylu "Nie tylko psy potrafią lizać", "Facet z kopytami", "Szmaciana lalka", "pies zabawka/robot" (nie pamiętam dokładnie), kobieta bez wyrazu? Pytam, gdzie?
Odpowiedz
Zajebistość <3
Odpowiedz
Genialna *.*
Odpowiedz
Czytałam, już parę takich historii, ale i tak fajna. Chociaż tytuł mi nie pasuje. : // Bo wiadomo już co się wydarzy pod koniec.
Odpowiedz
Czytałam. Stare. MY CHCEMY CZEGOŚ NOWEGO!!! , ale żeby też przestraszyło ;3
Odpowiedz
Świetne <3
Odpowiedz
Wow ;c
Odpowiedz
Ta historia już była, jest ściągnięta.
Odpowiedz
Bardzo fajna. ^.^
Odpowiedz
Nic nadzwyczajnego, kiedyś często ludzie w śpiączce byli diagnozowani jako zmarli, teraz rzadko, ale też czasem, taka sytuacja ma miejsce.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje