Historia

Pokój na piętrze

scaryguy 8 11 lat temu 9 040 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Kiedy byłam mała, mieszkaliśmy w piętrowym domu jednorodzinnym. Rodzice pracowali, więc często po powrocie ze szkoły byłam w domu sama.

Jednego dnia wróciłam później, był już wieczór i ktoś powinien być w domu, jednak gdy weszłam, wszędzie było ciemno. Z miejsca zawołałam "mamo?", a w odpowiedzi usłyszałem głośne "taaaaaak?". Głos dochodził z pokoju na piętrze. Zawołałam mamę ponownie i znowu usłyszałam "taaaaaaak?" z tego pokoju. Wydawało mi się, że mnie woła, więc zaczełam wchodzić po schodach. Kiedy dotarłam na piętro, po raz kolejny wywołałam matkę i trzeci raz głos odpowiedział "taaaaaaak?". To dochodziło z najbardziej oddalonego pokoju. Poczułam się niepewnie, ale jednocześnie bardzo chciałam zobaczyć mamę, więc powoli ruszyłam w kierunku tego pokoju. Jednakże już po chwili dotarł do mnie trzask drzwi frontowych. To mama wróciła, dźwigając torby z zakupami. "Skarbie, jesteś już w domu?" - zawołała. Pod wpływem jej głosu poczułam się lepiej i szybko zawróciłam z powrotem na parter. Schodząc po schodach zauważyłam jeszcze, jak drzwi od tamtego pokoju powoli uchylają się skrzypiąc. Spojrzałam tam i to, co zobaczyłm, na zawsze utkwiło mi w pamięci...

Bladą jak ściana twarz, wpatrującą się we mnie.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Kiedy nauczę się nie czytać past przed snem po północy ;-;
Odpowiedz
Ja też mam ten problem, chociaż popołudniu też mi się zdarza.
Odpowiedz
Fajne ale nie straszne, pisz dalej ;)
Odpowiedz
Nawet ujdzie. :)
Odpowiedz
zgadzam się
Odpowiedz
była kwadryliard razy, wrzucajcie coś nowego jak już wrzucacie :P
Odpowiedz
Była, nie była, ciągle okropnie straszna! ;_;
Odpowiedz
Była tu już ta historia
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje