Historia

Droga

entry666 14 11 lat temu 8 456 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Pewna kobieta wracając od rodziny przemierzała swym samochodem bardzo długą trasę. Była już pierwsza w nocy, a ona wciąż niezmordowanie prowadziła samochód. Jadąc wąskimi drogami wśród lasów zaczęła już powoli zasypiać gdy nagle…zobaczyła mężczyznę leżącego bez ruchu na drodze! Kobieta zatrzymała swój samochód, powoli otworzyła drzwi i wychyliła się z auta. „Proszę pana, czy wszystko w porządku? Jest pan ranny?” zapytała ze strachem w głosie. Lecz mężczyzna nawet się nie poruszył i nic nie odpowiedział. Wokół słychać było tylko szum drzew i zawodzenie wiatru. Kobieta ostrożnie wysiadła z samochodu, wyciągnęła latarkę i powoli, krok za krokiem zaczęła się zbliżać ku mężczyźnie. Była już w połowie drogi dzielącej jej samochód od leżącego mężczyzny, gdy strach wziął górę - podbiegła do auta, zapaliła silnik i zawróciła, by udać się do najbliższego posterunku policji. Gdy tam dotarła opowiedziała o całym zdarzeniu i mężczyźnie leżącym bez ruchu a drodze. Policjanci przeznaczyli jej do eskorty dwa radiowozy i kazali się zaprowadzić na miejsce zdarzenia. Gdy tam dotarli…na drodze nie było już żadnego mężczyzny. Rozpoczęli przeszukiwania terenu. Po kilku chwilach do przestraszonej kobiety podszedł jeden z funkcjonariuszy: „w pobliskich zaroślach znaleźliśmy dwa zmasakrowane ciała młodych dziewczyn - ma pani szczęście, że nie podeszła bliżej”.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Mega
Odpowiedz
Fajnie napisane
Odpowiedz
Sensowne i fajne :-)
Odpowiedz
no i git
Odpowiedz
Krótkie, ale sensowne. 7/10.
Odpowiedz
fajne
Odpowiedz
z kąd wy te żaby bierzecie jak tu nic o żabach nie pisze
Odpowiedz
fakt czytałam to.na końcu ta żaba poleciała , o
Odpowiedz
Fajne. Krótkie z sensem, podoba mi się :)
Odpowiedz
Dobre, bo to faktycznie mogło mieć miejsce.
Odpowiedz
super
Odpowiedz
jedna z lepszych historii ... bo lepiej przeczytać coś realnego , niż historię o kolesiu , z żabą w kutasie xD
Odpowiedz
Supcio C:
Odpowiedz
Nawet fajne
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje