Historia

Hahahaha!

aria 19 11 lat temu 8 757 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Idziesz do babci w odwiedziny w piątek po szkole. Gdy docierasz do bramy domku swojej staruszki widzisz coś niepokojącego, a mianowicie otwartą bramę. Dobrze wiesz że babcia zawsze zamyka bramę na klucz, a drzwi od domu zamyka na dwa spusty. Przestraszony wchodzisz na posesje babci, wchodzisz do domu. Jest bardzo cicho. Nie słychać radia w kuchni. W końcu idąc w głąb domu słyszysz jak leje sie woda na górze w łazience. Wchodzisz na górę. Powoli tak jak to sie robi w horrorach. Gd stajesz przy drzwiach łazienki i prawie łapiesz za klamkę słyszysz jak ktoś zakręca wodę. Zamierasz na chwilę w bez ruchu ale po chwili pytasz się czy to nie twoja babcia jest w łazience. Nikt nic ci nie odpowiada. W końcu otwierasz bardzo powoli drzwi. Otwierasz je i słyszysz donośne:"Hahahahaha". Przerażony podskakujesz na nagły głośny dźwięk i obracasz wzrok w stronę donośnego śmiechu i nie widzisz nic tylko małe radyjko na blacie obok umywalki. Po chwili odwracasz głowę i widzisz czyjąś twarz. Krzyczysz, bo nagły widok kogoś za sobą cie przestraszył. Tą osoba jest twoja babcia, która żyje ma się dobrze, a dźwięk śmiechu był początkiem jakieś piosenki w radiu. Drzwi i brama były otwarte bo babcia poszła na chwile do sąsiadki. Po chwili babcia dziękuje ci za zakręcenie wody w wannie, ale ty wiesz że to nie ty ją zakręciłeś.....

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

super
Odpowiedz
Jedna z najgorszych creepypast jakie czytałam. 2/10.
Odpowiedz
Takiego końca się nie spodziewałam :D
Odpowiedz
Nie wiem, czy pasta może być gorsza, ale jeśli tak, to nie chcę jej czytać, 2/10
Odpowiedz
Normalnie umarłam ze strachu...
Odpowiedz
Jak dla mnie słabe i typowe, ale zachwycajcie się tym dalej :).
Odpowiedz
Koniec świetny.
Odpowiedz
Koniec jest dobry
Odpowiedz
Tu tylko koniec jest dobry ;p
Odpowiedz
Dobre na końcu :)
Odpowiedz
spoko z dreszczem na koniec ;**
Odpowiedz
LOL !!!
Odpowiedz
Fajna historia. Ale pasowałoby 2 część. xd
Odpowiedz
Już bym do babci nie poszła xD
Odpowiedz
ujdzie .... chociaż to pod koniec jest niepokojące ...
Odpowiedz
8,9/10 ^^
Odpowiedz
Super! Przy końcu trochę się ździwilam xd 10/10
Odpowiedz
Ujdzie... (6/10)
Odpowiedz
Fajna historyjka, nawet ujdzie.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje