Historia

Męty ciała szklistego

tłumacze straszne-historie.pl 19 11 lat temu 17 224 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Kiedy jego młodszy brat sam wydłubał sobie oczy Danny nie czuł się winnym. Przecież to nie jego wina, że braciszek był głupi z natury. Danny po prostu robił to, co każdy szanujący się starszy brat - nabierał go na różne rzeczy.

Kiedy leżeli sobie na trawie i rzucali do siebie piłką tenisową Jacob zadał głupie pytanie: "Danny, co to za dziwne rzeczy na niebie? Kiedy patrzę prosto one się pojawiają i ruszają".

Danny wiedział, że ludzie czasem tak mają, że kiedy patrzą pod światło widzą małe plamki - naturalna sprawa, nawet ma to swoją medyczną nazwę - męty ciała szklistego. Wszyscy o tym wiedzieli. Ale nie Jacob. Danny natychmiast znalazł w tym szansę na zrobienie przedniego kawału.

"O mój Boże! Ty też widzisz duchy?! Myślałem, że tylko ja to potrafię!". Od tego czasu wszystko było nawet zabawne. Danny nakłaniał brata, żeby ten siedział nieruchomo dopóki "duchy" nie pojawią się na ścianie albo na oknie. Wtedy Danny pokazywał na daną powierzchnie, mówiąc, że widzi na niej duchy. Jacob widział te całe męty czy jak to tam nazywają i przez to był przekonany, że zjawy są prawdziwe.

Po paru tygodniach Jacob kompletnie zbzikował. Wyłupał sobie oczy. Musieli prędko jechać do szpitala. Początkowo Danny miał lekkie poczucie winy.

Kiedy pozwolili im porozmawiać spytał młodszego brata:

"Dlaczego to zrobiłeś, idioto?!". Wtedy Jacob powoli przekręcił głowę w stronę Dannego, dokładnie tak jakby w dalszym ciągu mógł widzieć swoimi pustymi oczodołami, zasłoniętymi zakrwawionymi bandażami.

"Nie ja to zrobiłem", wyszeptał Jackob. "Duchy nie lubią, kiedy ktoś na nie patrzy, Danny. Nie mogą tego znieść. I jeszcze jedno, Danny…" - w tym momencie złapał starszego brata za ramię, mocno go ściskając.

"Bądź ostrożny, one wiedzą, że też je widzisz".

Tłumaczenie: Scaryguy dla http://straszne-historie.pl

Autor: IPostAtMidnight, http://reddit.com

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

https://youtu.be/P-Z0eZgpIYw lektor
Odpowiedz
Adoptuje go
Odpowiedz
xDDDDDDD
Odpowiedz
oooooooooooooooo alllleeee faza aaaaaaa ducha widzę w tym ścianie
Odpowiedz
Czytając niektóre komentarze śmiem twierdzić że niektóre osoby myślą że to prawdziwe historie..
Odpowiedz
Widzę duchy:)
Odpowiedz
Liczyłem na coś więcej. Bo wciąga. Ale urywa się w 1/4
Odpowiedz
Jebak mózgu XD
Odpowiedz
Ciekawe.
Odpowiedz
Ja tez to widzeeeeee...
Odpowiedz
dziwne ale niezłe
Odpowiedz
Pomysłowe.
Odpowiedz
śmiechowy, ale za mało straszne jak na tą stronkę
Odpowiedz
żałosne
Odpowiedz
KOlejny jebnięty dzieciak, z chęcią bym go adoptował :)
Odpowiedz
Nie było straszne tylko trochę dziwne.
Odpowiedz
idioci...wszędzie idioci...
Odpowiedz
Tylko skąd "wiedzą, że też je widzisz", skoro starszy miał najwyżej męty?
Odpowiedz
Nawet nawet :)
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje