Historia

Ach, ten Andy

białadama 39 11 lat temu 27 804 odsłon Czas czytania: ~3 minuty

"Ach, ten Andy" to był mój ulubiony serial, gdy miałem 7 lat. Zaraz po szkole (cudownej pierwszej klasie...) wracałem do domu, nakładałem sobie obiad i szedłem włączyć TV.

Był to cudowny maj, więc ciepło, ale rok szkolny się nie skończył. W sumie to było mi wszystko jedno - i tak nie miałem żadnych obowiązków, czy problemów w szkole.

Był to cudowny maj, do rodziców przyjeżdżali przyjaciele, których nazywałem nawet wujkiem i ciocią. Tata z wujkiem robili grilla, ja siedziałem w domu i grałem w Diablo 2... Cudowne wspomnienia.

Goście przyjeżdżali zazwyczaj na godzine 18 i siedzieli do poźnej nocy, a nawet nocowali. Było ciepło, więc siedzieli na dworze. Gadali, pili i jedli, a ja miałem cały dom dla siebie.

W końcu nagrałem się już w Diablo. Zszedłem na dół oglądać telewizję. Było już trochę po północy.

Nie zapomnę tamtego dnia... Wtedy zobaczyłem pierwszego pornola, ale wystraszony, że ktoś może wejść do pokoju, przełączyłem na stację "Jetix".

Było po północy, więc pokazała mi się maskotka programu na hamaku. Spała. Oznaczało to, że już więcej bajek nie poleci... włączyłem informacje dotyczące programu. Napisane było "00.00 - 6.00 - Zakończenie programu".

Smutny przełączyłem na pierwsze kanały, ale na nich leciały jakieś straszne filmy dla dorosłych.

W końcu nie wytrzymałem.

Zamknąłem drzwi, wyłączyłem dźwięk i włączyłem z powrotem tego pornola.

Oglądałem z otwartą gebą, nawet się nie zorientowałem, kiedy się skończył. Taki film pozostawiał siedmiolatkowi dużo do myślenia.

Byłem przyzwyczajony do tego, że mama rano oglądąło telewizję, a ja po szkole musiałem przełączać z "TVN Style" z nowu na Jetix. Do dziś pamiętam, pod jakim numerem była stacja.

40.

Więc po obejrzeniu tego... "filmu" nie myślałem logicznie i odezwał się mój wewnętrzny zegar. Nie jest włączony Jetix, więc muszę przełączyć!

Wcisnąłem na pilocie "40".

Włączył się Jetix.

Ale zamiast śpiącej maskotki pojawił się opening serialu "Ach, ten Andy".

Teraz, gdy jestem starszy, dostałbym pietra... ale wtedy byłem szczęśliwy, że leci moja ulubiona bajka.

Jeśli ktoś kiedyś oglądał, to pamięta odcinek, kiedy Andy wrabiał rodzinę, że są grubi. Codziennie, gdy jego siostra szła do łazienki zważyć się, on chwilę przed tym zmieniał coś w wadze, więc gdy jego siostra wchodziła na nią, pokazwał się wynik o wiele większy, niż powinien. Normalnie siostra przeżywała to dość mocno, jak każda nastolatka, ale w tym odcinku...

Pierwsze, co zauważyłem - postaci mówiły w języku angielskim. Byłem oburzony, już miałem wyłączyć TV... ale co miałem robić? Znowu dać się zabić Andariel w Diablo? Pornol też się skończył.

Zostało mi oglądać...

Po każdym ważeniu się siostry było widać po niej szok i zdumienie, jakby była prawdziwą osobą. Kawał robił też innym domownikom, ale oni nie przeżywali tego tak, jak przeżywała to Jen.

Nieznosiłem jej, bo nieznosiła Andy'ego, ale teraz było mi jej żal. Dopadła ją depresja.

Oglądałem z coraz większym zdziwieniem i smutkiem.

Pewnego dnia, gdy poszła się zważyć, wyglądała okropnie. Miała podkrążone oczy i ledwo szła. Widać było, że w nocy nie spała.

Gdy już się zważyła, wybuchła płaczem. Był okropny, jakby osoba podkładająca głos Jen naprawdę cierpiała.

Po chwili płacz ucichł.

Zmiana sceny.

Pokazany był ojciec Andy'ego, który szedł po schodach do łazienki. Gwizdał pod nosem, a pod pachą niósł gazetę. Gdy nacisnął na klamkę i nie dało to efektu, zapukał w drzwi.

Nikt nie odpowiedział.

Potem zaczął gadać coś po angielsku, wywnioskowałem, że mówił do Jen, że ma wyjść, bo siedzi już bardzo długo.

Wystraszony zawołał Andy'ego i wydał mu akiś rozkaz. Zaczęli wyważać drzwi.

Przybiegła też mama Andy'ego.

W końcu udało im się.

Na podłodze, w kałuży krwi leżała Jen.

W prawej ręce trzymała nóż, a na lewej widniało głębokie przecięcie.

Rodzice nastolatki rzucili się na podłogę i zaczęli skomleć. To nie był zwykły płacz, tylko najgorszy dźwięk jaki usłszałem.

Płakałem z nimi. Andy stał jak wryty. Chwycił się za głowę, zaczął krzyczeć i wybiegł z domu.

Pobiegł na ulicę, cały wystraszony. Jego też było mi żal.

Położył się na ulicy i zaczął histeryzować i ciężko oddychać.

Nagle... Zza zakrętu wyechał tir... i...

Krzyknąłem i zacząłem płakać.

Mama usłyszała mój krzyk i wbiegła do pokoju. Na ekranie widniały zwłoki Andy'ego, ohydnie powyginane.

Chwyciła mnie i zaniosła do łóżka. Nie rozmawialiśmy już nigdy na ten temat.

To był też ostatni raz, kiedy widziałem Andy'ego.

Zdęli ten program z anteny, a jakiś czas później cała stacja "Jetix" została usunięta.

Do dzisiaj nie wiem, co o tym myśleć...

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Czytałem o tym to bylo dzielo psychopaty który zabił 14 dzieci i podobną scenę zrobil w bajce spongebob
Odpowiedz
Gdzie czytałeś?
Odpowiedz
Aleksandra Dudek to była jakaś zagraniczna strona podajrze 4chan
Odpowiedz
Jak się nazywał ten odcinek?
Odpowiedz
faktycznie ja tez miałem 5 lat a andyego już nie było czy ile tam i dobrze ta bajka bez tego odcinka była straszna
Odpowiedz
A się zawsze zastanawiałam, czemu nie ma "Jetix"???
Odpowiedz
jprdl......
Odpowiedz
Pamiętam, był taki odcinek ale po tym zdarzeniu już omijałem szerokim łukiem jetix. W końcu sam jetix został usunięty.
Odpowiedz
???????
Odpowiedz
strashne
Odpowiedz
Fajne :D
Odpowiedz
ej, pamiętam coś takiego. Faktycznie pamiętam też taką akcje że endi ginie brutalnie :\
Odpowiedz
Taki byl odcinek
Odpowiedz
ma ktoś link do tego odcinka?
Odpowiedz
dobre :D
Odpowiedz
O cholera :D
Odpowiedz
Dla mnie zabrakło realizmu i momentu grozy - jedna ze słabszych jakie czytałem :/
Odpowiedz
Zajebista historia .... ;)
Odpowiedz
ogladalam ten odcinek, ale po polsku, do dzis pamietam, ale nic takiego nie bylo z tą krwią i zgonami..
Odpowiedz
Oglądałam to chyba. Ale nie było nic o samobójstwie.
Odpowiedz
Fascynujące... jak przeczytałam tytuł i potem pierwsze kilka zdań pod nim, to myślałam, że nie przeczytam (Boże, kolejne opowiadanie mówiące o jakiejś kreskówce... - pomyślałam), ale okazało się być naprawdę świetne. Swoją drogą... też bardzo lubiłam oglądać ten serial jak byłam trochę młodsza :D
Odpowiedz
też jak byłam mała ogl jetix xd i na 100% widziałam ten odcinek z wagą .. ale nie umiem sb przypomnieć zakończenia .. >.< sama nwm czy było aż tak ''drastyczne'' xd
Odpowiedz
Pamiętam, jak dawno temu oglądałam na Jetix taką bajkę (nie pamiętam jak się nazywała) i w jednym odcinku taki gość umarł, pełno krwi było a potem ktoś go kopnął do rowu.
Odpowiedz
Ale serio takie coś było O.o??
Odpowiedz
Ja kiedyś oglądałem na cartoonnetwork z małym kuzynem po angielsku chyba Jet boy albo coś w tym stylu. Pod koniec odcinka kuzyn poszedł do łazienki a ja oglądałem, a po chwili z TV wydobył się dziwny jęk. Była to normalna scena z napisami. Ale jak się dobrze przyjrzałem w oddali widziałem małego chłopczyka. To był chyba kolega robota. Jeszcze w późniejszych scenach podchodził do niego ten robocik. Potem leciał kolejny odcinek, a jedyne co mnie zdziwiło to to że trwał 5 minut. Połowa filmu to jak robocik walczy z jakimś gostkiem. Przewraca go i przychodzi ten jego kolega. Robot robi się duży i podpala chłopca. Potem do niego podchoszi i płacze oraz mówi coś w stylu:"Nie chciałem! Wybacz!" następnie napisy końcowe, a za nimi filmik jak jest pogrzeb chłopczyka. To może wydać się dziwne, ale tak było.
Odpowiedz
Dżizyss, zajefajne.
Odpowiedz
._. aha fajnie
Odpowiedz
widziałam ten odcinek z wagą, nigdy go nie lubiałam. Czasami też go oglądałam w nocy po angielsku, ale , ze miałam około 7 lat mama to zgaszała po jakiś 10 minutach i jestem jej wdzięczna ...
Odpowiedz
Ahh... I to cudne wrażenie że się widziało w tv. ten odc...
Odpowiedz
Dobra historia, ciekawa. Dobry pomysł, ogólnie mi się podobało. Daję 4/10.
Odpowiedz
Wszystko się zgadza ... Jeżeli miało miejsce coś takiego przez zdjęciem tej stacji to ... Chciałabym zobaczyć ten odcinek ...
Odpowiedz
fajne..chociaż nigdy nie widziałam tego odcinka...10/10 ; )
Odpowiedz
Geniusze, to fejk jest :P Co za teorie spiskowe! :D
Odpowiedz
macie linka jeśli ktoś nie widział odcinka: http://www.youtube.com/watch?v=oH7d3GVQIBM
Odpowiedz
Lol... :o Ciężko w to uwierzyć, ale genialne :)
Odpowiedz
a co to był za odcinek jest gdzieś na necie jeśli tak to proszę o linka z góry dziękuje
Odpowiedz
To była moja ulubiona bajka ale tego odcinka nie widziałam jeśli to było naprawde
Odpowiedz
Fajne.
Odpowiedz
Hmm ciekawe biorąc pod uwagę, że wszystko się zgadza. Jetix pod numerem 40 itp. Jeśli takie coś naprawdę miało miejsce i to tuż przed zdjęciem Jetix to daje to dużo do myślenia.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje