Historia

Śmierć Tytusa

Użytkownik usunięty 0 6 lat temu 900 odsłon Czas czytania: ~2 minuty

Zapewne znacie komiks Tytus Romek & Atomek. Ale nie o komiksie mowa. Chodzi mi o kreskówke. Pewnego dnia pojechałem na zlot fanów Tytusa. Było przedstawienie. Ludzie pytali kiedy wyjdzie 32 księga Tytusa. Jeden z fanów zapytał o zaginiony odcinek. Zamiast odpowiedzieć Papcio poprostu skoczył w tłum żeby pójść do wyjścia. Szybko pobiegłem w jego stronę i zapytałem go gdzie można obejrzeć ten odcinek. Powiedział nazwę strony. Niechcę jej podawać. Gdy wróciłem do domu szybko włączyłem kompa aby obejrzeć ten odcinek. Gdy chciałem go ściągnąć wyskoczył mi Error. Jednak gdy spróbowałem raz jeszcze udało się i mogłem go obejrzeć. Gdy kliknąłem krzyżyk moja tapeta zmieniła się na czarne tło oraz napis. The Red Mist Is Coming For You. Przeraźiłem się. Intro nieróżniło się. Było takie same jak w serialu. Ale to co mnie odpychało to słaba jakość. Odcinek zaczął się Romkiem dzwoniącym do profesora talenta. Talent powiedział że ma nowy wynalazek. Nazywa się death a w wolnym tłumaczeniu śmierć. To było dziwne nigdy w tej kreskówce tak nie mòwili. W następnym ujęciu widzimy Romka i Atomka idących do instytutu. Co mnie najbardziej ździwiło to że niebyło z nimi Tytusa. Jakość w tym ujęciu spadła do 144p przez co widziałem tylko pixsele. Gdy wszedli do instytutu przywitał ich smutny profesor Talent. Wyglądało na to że zginęła mu bliska ( bardzo) osoba. Poprowadzał ich z płaczem. Było to tak realistyczne jakby mazgaił się obok mnie. Przestał płakać. Zaśmiał się złowieszczo pokazując im swój wynalazek. Powiedział że chce spaść z wieżowca. Romek powiedział że to dobry pomysł. Zdziwiło mnie to. Po co w bajce dla dzieci jest taki wątek. Profesor Talent założył ten kask. Wspinał się po oknach i wszedł na dach wieżowca. Wyżócił kask a Atomek go złapał. Talent zeskoczył z wieżowca i spadł na chodnik. Przez minutę było widać jego zwłoki. Krew była tak realistyczny że chciało mi się zwymiotować. Weglądało jakby ktoś dokleił zdjęcie i wsadził do kreskówki. W następnej scenie widzimy Tytusa która ogląda Milionerów. Nie miiał oczu. Wyrażał dezaprobatę. Przeklinał. Opowiadał żarty seksualne. Wtedy usłyszałem dzwięk jakby z ataku na World Trade Center. Ktoś zapukał do drzwi. Tytus niechcętnie otworzył. Był to Romek wraz z Atomkiem. Powiedzieli że Profesor Talent nie żyje. Tytus walnął Romka w twarz i zbił mu szyby do patrzenia. Wtedy usłyszałem odwrócony płacz Romka. Brzmiał tak realistycznie niż to sobie wyobrażacie. Trwało to przez 20 sekund,poczym ujrzałem twarz Tytusa. W tle było słychać krzyk niczym wyjęty z sali tortur. Atomek uciekł do swojego pokoju i rozbił szybę w oknie i skoczył. Jego zwłoki były wykonane tak samo jak u Profesora Talenta ale w innej postawie ciała. Trwało to 43 sekundy poczym ekran zaczął się trząść. W tle było widać czyjeś nogi. Były one prawdziwe. Trwało to 2 minuty. A odcinek trwał już 30 minut! Następnie widzimy Tytusa który rozmawia z Papciem. Papcio powiedział mu że jego żona nie żyje,została potrącona przez pijanego. Gdy Papcio chciał coś jeszcze dodać Tytus odłączył się i wziął pistolet z szuflady i strzelił sobie w głowę. Na tym odcinek się skończył a mój komputer z jakiegoś powodu zgasł. Zadzwoniłem do Papcia. Twórcy komiksu i serialu. Powiedział że był to test pierwszego odcinka. Nic tam nie było o krwi. Samobójstwie. Żartach o tematyce seksu,ani nic takiego. Jeden z pracowników podrasował ten odcinek aby mnie nastraszyć. Miał depresje. Zabił pozostałych pracowników a mnie nie. Oryginał nie jest dostępny ale miał być. Ten koleś wysłał odcinek i stworzył tą stronę. Zapomnisz o tym w przyszłości. Ten odcinek nadal będzie w mojej głowie. The Red Mist Is Coming For You.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać
Dokonaj zmian: Edytuj

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Czas czytania: ~poniżej minuty Wyświetlenia: 1 353
Czas czytania: ~1 minuta Wyświetlenia: 806

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje