Historia

Samobójstwo Królika Bugsa

Użytkownik usunięty 0 6 lat temu 950 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Moja dziewczyna pracuje nad Looney Tunes Show.Zaprosiła mnie do pomocy przy 2 odcinku. Animowałem Królika Bugsa. Podkładałem mu głos. Gdy odcinek był gotowy włożyliśmy kasete. Odcinek zaczął się Duffym który przegląda gazetę. Wtedy ktoś zapukał do drzwi. Była to Lola która ma dla Bugsa kwiaty. Duffy poszedł na góre by zobaczyć czy z Bugsem wszystko jest w porządku. Jednak nie zobaczyliśmy Duffyego wchodzącego na góre,zobaczyliśmy pokój Bugsa. Leżał na łóżku. Duffy zapukał . Przez 20 sekund nic nie robił. Poprostu leżał i leżał. Duffy wyważył drzwi. - Bugs nic ci nie jest? Była kompletna cisza. Trwało to 12 sekund. Aż w końcu wstał z łóżka. Z dołu dobiegały krzyki.- Co jej zrobiłeś? - Ja. Nic. Szybko zeszli na dół by zobaczyć co się stało. Na podłodze było zakrwawione ciało Loli. Wtedy obraz się zatrzymał. W tle było słychać szumy i płacz oraz śmiechy. Trwało to 66 sekund. Byliśmy przerażeni tym co się stało. Nie chcieliśmy tego widzieć. Scenarzysta chciał wyłączyć odcinek. Niestety na próżno. Musieliśmy oglądać dalej. W następnej scenie zobaczyliśmy Bugsa który wyjmuje nóż z szuflady. Idzie na dół i wbija nóż Duffyemu w serce. Kałuża krwi sięga Bugsowi do stóp. Duffy nie żyje. Chcieliśmy to jak najszybciej wyłączyć nawet rozwalenie ekranu nic nie dało. W następniej scenie widzimy Bugsa w salonie z nożem w ręku. Obraz zaczął falować. Trwało to 45 sekund. Ekran przybliżył się na jego czerwone oczy. Były chiperrealistyczne. W tle było jakieś dziecko. Nie miał ramion,palców,i włosów. Obraz się zatrzymał. Na czerwonym tle zobaczyliśmy kolejne dziecko. Było pozbawione tych samych części ciała co poprzednie. Fotografem był Carlos Adams. Seryjny morderca którego znam. Trwało to ok. 30-40 sekund poczym fotograf i dziecko znikneło. Bugs poruszył się. Przystawił sobie nóż do głowy. I wepchnął. Krew oblała połowe ekranu a usłyszeliśmy śmiech dziecka. Ostatnia klatka filmu to ciało Bugsa i innych bohaterów tego odcinka. Komputer odtwarzający odcinek wyłączył się. Powiedzieliśmy o tym reżyserowi kreskówki. Nie wierzył nam. Chcieliśmy póścić film jeszcze raz. Nie udało się. Wiedzeliśmy że to co zobaczyliśmy było podrasowane. Wezwaliśmy policje. Na zdjęciu było Dziecko reżysera tej kreskówki. Zostało zamordowane. Fotografa nie znaleźiono. Teraz to co zobaczyliśmy spowodowało to że ta kreskówka zniknie. Poprostu jej nie będzie. Jeżeli natrafiłeś na taki odcinek to pos żadnym pozorem go nieoglądaj. Proszę.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać
Dokonaj zmian: Edytuj

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Czas czytania: ~1 minuta Wyświetlenia: 806
Czas czytania: ~poniżej minuty Wyświetlenia: 879

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje