Historia

Stukanie

Użytkownik usunięty 0 6 lat temu 577 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Hej, jestem Konrad i chciałem wam opowiedzieć moją historię która wydarzyła się naprawde jakieś parę tygodni temu.

Któregoś dnia w nocy (22:00-23:00) siedziałem sobie na materacu i oglądałem na YouTube. W którymś momencie usłyszałem dziwne , jakby pies uderzał pazurami o drewnianą podłogę. Myśląc że to pewnie nic takiego zbagatelizowałem to i usiadłem przy laptopie dalej przeglądając YouTube. Gdzieś w okolicach północy znów usłyszałem to stukanie. Dochodziło one tak jak wcześniej z pokoju obok. Chciałem to sprawdzić tylko że trochę mnie to sparaliżowało że tak to ujmę, więc nie ruszyłem się z miejsca ani jeden centymetr. Jakieś 20 minut później zapomniałem o tym i wstałem z potrzebą skorzystania z toalety. Gdy już zrobiłem co musiałem, wychodząc spojrzałem jeszcze w stronę pokoju skąd dochodziło to stukanie. W tym momencie stanąłem i zapatrzony w jedno miejsce po prostu osłupiałem. W pokoju stała jakaś niska biała istota z dużymi pazurami które pewnie uderzały w podłogę wywołując to "stukanie". Weźmy pod uwagę fakt że byłem sam w domu. Wpatrywałem się w to miejsce nie mogąc się ruszyć ani nic zrobić. Stałem tak przez chwilę aż w końcu po cichu, aby mnie to "coś" nie zobaczyło poszedłem się położyć.

Do dziś nie wiem co to było. Być może miałem zwidy ze względu na późną porę. Musicie wiedzieć jedno, od tamtego momentu do tej pory nie usłyszałem tego stukania. Nie wiem czy mi wierzycie czy nie, ale to jest prawdziwa historia.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać
Dokonaj zmian: Edytuj

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje