Historia

Pradziadek

pawel333 1 6 lat temu 635 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

O swoim pradziadku dowiedziałem się od rodziców, to on z prababcią wybudowali nasz dom w którym żyjemy. Pradziadek miał dziwny charkter - nie lubił psów (jak można nie lubić tych oddających się tobie, czułych istot). Nikt nie wiedział czemu posiadał tak ogromną nienawiść do psów. Moja mama posiadała psa, którego darzyła wielką sympatią, ale pradziadek patrzył na małą istotkę z wykrzywioną twarzą i gdy nadszedł czas, gdzie był chwile sam - zawołał Husky'iego (bo tak miał na imię), a potem powiesił go na sznurze i patrzył jak zdycha prosząco o litość w męczarniach. Rozpacz mamy była ogromna, ale nie wiedziała kto to zrobił (dopiero później się o tym dowiedziała) - do dziś pamięta ten widok. Zgony psów powtarzały się. Teraz gdy pradziadka nie ma już na tym świecie, czasem rozmyślam o tym, czemu to robił, chociaż nic mi nie przychodzi do głowy. Może wokół domu jest cmentarz starych towarzyszy mamy, może gdzieś wokół domu rozkładają się ich szczątki - cierpiące, skomlące, błagające o to, aby przestał...

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Trochę dziwne i krótkie
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje