Historia

Witaj w Kesie Mordercy!

piopre13 2 6 lat temu 650 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Mikey Strowns...

Czyli seryjny morderca który zabija ludzi w lesie który od 1976 roku jest zwany Kesem.

Od 2011 las nazywany jest Kesem Mordercy...

Mikey zaczoł mordować w wieku 15 lat kiedy to zabił jednego nauczycieli, jednak zacznijmy od początku...

Mikey w wieku 2 lat przeżył atak mordercy i nigdy nie zapomniał tego dnia gdyż w tym dniu zastrzelono jego mame.

Mikey też został by zastrzelony jednak w czas przyszedł tata...

Przez tą strate Mikey patrzy na wszystko inaczej i ciągle widzi tego morderce...

Jego pierwszą ofiarą miał być Jimmy Valentine...

Jednak Mikey'mu nie udało mu się zabić gdyż przyszedł nauczyciel który szybko wrzócił go do kozy w szatni, jednak nie było tam żadnej ławki więc nauczyciel przyniósł nową ławke ale nie wiedział że za nim stoi Mikey ze szkolnym pistoletem.

Gdy nauczyciel się odwrócił zauważył go !

Próbował go uspokoić jednak nie dał rady ponieważ Mikey ciągle widział tego morderce jego mamy i zastrzelił nauczyciela.

W nocy Mikey zaczaił się na szkołe i spalił ją dobijając nauczyciela który chciał go uspokoić.

Mikey dorastał sam gdyż tate on go nie obchodził.

Aż w 2010 roku zasiedlił się w Kesie w którym znalazł białą maske z otworami na oczy...

Jak można się domyślić od tamtego dnia zabijał w tej masce i dał lasowi nazwe "Kes Mordercy"

Zamieszkał w starym domku po sierodku lasu.

I teraz zabija każdego kto wkroczy do jego domu.

By:PioPre13

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Ale shit, weź sie człowieku ogarnij, bo to strona z creepy- a nie trollpastami
Odpowiedz
Fajne, tylko trochę krótkie
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje