Historia

FORUM

entry666 105 11 lat temu 62 223 odsłon Czas czytania: ~3 minuty

Cześć, ludzie. Chcę wam opowiedzieć pewną historię. Prawdopodobnie mi nie uwierzycie. Mam już dość przekonywania do tego ludzi.

To było jakieś trzy tygodnie temu. Siedziałem na Google, szukając jakichś zabawnych stron. Znalazłem jakiś imageboard (Rodzaj forum internetowego, nastawionego na wymianę obrazków. Przykładem jest 4Chan - przyp. tłumacza). Wszyscy na tej stronie gadali w ekstremalnie zagadkowy sposób. Mówili rzeczy w stylu "Widziałem ich dzisiejszej nocy. Trzymając ręce jesteśmy wyżej, na wysokości 99924028 KRÓL ZSTĄPIŁ"

Tej jednej frazy używali często. "Król zstąpił"... Na początku myślałem, że jest to spam, zważając na ilość linijek takiego tekstu, ale... użycie tego zwrotu było zbyt częste, a jednocześnie nieregularne, żeby był to spam. Poza tym te liczby nie wyglądały na przypadkowe.

Stwierdziłem: "pieprzę to". Zobaczę, o co chodzi na tej stronie. Napisałem w dziale, który przypominał /b/ na 4Chanie - Nie było żadnego konkretnego tematu, którego dotyczyły zamieszczane tam obrazki i posty (/b/ to jedno z forów 4Chana, na którym można znaleźć dyskusję dosłownie na temat wszystkiego. Jednocześnie forum to jest uznawane za największe śmietnisko w internecie - przyp. tłumacza). Przywitałem się, powiedziałem, że jestem nowy, i że chciałbym zacząć temat dotyczący śmiesznych rzeczy.

To był moment, w którym się zaczęło. Pamiętam, że pierwsza odpowiedź brzmiała: "Dobrze Cię widzieć. Dołączyłeś do POMOCY! POMOCY!". Od tego czasu zaczęło się robić jeszcze dziwniej. Powiedziano mi, żebym unikał "łapówkarzy". Stwierdziłem, że to był dowcip, zrozumiały tylko dla ludzi z forum. Później zaczęli gadać jak szaleńcy. Zaczęli pisać z pozoru wyglądające na losowe liczby oraz litery, czasami pochodzące z innych języków (Kilka wyglądało na rosyjskie, inne na pochodzące z języków bliskiego wschodu czy z języka Chińskiego).

Nie miałem pojęcia, co się dzieje.

Później ponownie zobaczyłem frazę "Król zstąpił", którą poprzedzały liczby.

Następnie wysiadł mi prąd. Zupełnie niespodziewanie. Przeraziło mnie to. Sprawdziłem bezpieczniki. Wyglądało na to, że po prostu się wyłączyły. Włączyłem je na nowo. Kiedy wróciłem do swojego komputera, dostrzegłem zdjęcie, przedstawiające małego, białego chłopca. Miał nie więcej, niż dziesięć lat.

Usiadłem, przerażony, lecz zaciekawiony jednocześnie. Chłopiec się uśmiechał i wyglądało na to, że mówi, lecz ja niczego nie mogłem usłyszeć. Ustawiłem głośniki głośniej. Ledwo słyszałem, co mówi. Brzmiało jak wyciszony szept. Ustawiłem głośniki najgłośniej, tak tylko się dało. Ciągle jednak słyszałem cichy szept. Jego usta poruszały się powoli.

Zbliżyłem głowę do głośników, próbując zrozumieć, o czym mówi. Wtedy krzyknął bardzo głośno. Brzmiało to, jak przerażający głos jakiegoś demona. Obrazek się zmienił. Chłopiec płakał. Silnie krwawił z oczu.

Znowu został odcięty dopływ prądu. Ponownie, winę ponosiły bezpieczniki. Kiedy przywróciłem dopływ prądu, wszystko było na powrót normalne. Mój komputer włączył się normalnie, nie zdarzyło się nic strasznego.

Wtedy zacząłem dostawać maile. Bardzo zagadkowe, wypełnione liczbami, które nie układały się w nic sensownego. Zupełnie jak na tamtym forum. Dostałem też maila napisanego po angielsku. Mówił: "PO PROSTU PRZEKAŻ TO DALEJ! PRZEKAŻ DALEJ, DO CHOLERY!". Nie rozumiałem, o co chodziło.

Wstałem, żeby pójść się napić. Wtedy sparaliżował mnie strach. Z mojego sufitu zwisał człowiek. Jego ciało kołysało się delikatnie. Na ścianie, napisany krwią widniał napis "KRÓL ZSTĄPIŁ". Mrugnąłem, i nagle wszystko, w jednej chwili zniknęło.

Ciągnęło się to tygodniami.

Wróciłem na tą stronę. Byłem pewien, że zwariuję. Byłem gotów zgłosić się do domu wariatów. Wtedy przeczytałem post, napisany w spójnym angielskim. Brzmiał "Przekaż dalej Króla. Przekaż dalej Króla."

Temat stał się niedostępny, przez błąd 404, zanim zdążyłem nawet przeczytać go w całości. Zacząłem tworzyć nowy temat. Wtedy zorientowałem się, że słowa, które wpisuję, nie są tymi, o których myślę. Moje palce wpisywały słowa, jak gdyby posiadały swoją własną wolę. Na ekranie pojawiły się dwie frazy: "HGHSUTHS" oraz "4918484 KRÓL ZSTĄPIŁ".

Wtedy, w jakiś sposób zdałem sobie sprawę, że w ten sposób przekazuję tą "klątwę" dalej. Przestałem mieć halucynacje. Czułem się dobrze. Nauczyłem się, jak bronić się przed tym.

A teraz... Przepraszam.

HAKKSIITMS 44919174 KRÓL ZSTĄPIŁ

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

HAKKSIITMS 44919174 KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
HGFUJYGIKH578657 ZSTĄPIŁEM NA KRÓLOWĄ:D
Odpowiedz
HAKKSIITMS 44919174 KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
😨
Odpowiedz
HAKKSIITMS 44919174 KRÓL ZSTĄPIŁ - więcej strasznych rzeczy na http://Straszne-Historie.pl
Odpowiedz
HAKKSIITMS 44919174 KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
KDBFASKBV 435734Y5923059 KRÓL ZSTĄPIŁ może idiotyczne , ale jest noc
Odpowiedz
HAKKSIITMS 44919174 KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
HAKKSIITMS 44919174 KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
Tia :) calkiem ciekawe ^-^
Odpowiedz
To jest najlepiej oceniana historia na stronie?? Nie jest zła, na pewno nie straszna. Ale żeby to było najlepsze? Bez jaj.
Odpowiedz
HAKKSIITMS 44919174 KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
BÓG PTAK
Odpowiedz
HAHAHAHA 66616661666 KRÓL ZSTĄPIŁ . :d
Odpowiedz
KASDGAJGAKEJG 48646432131
Odpowiedz
MOCDZIFFKO 69696969 KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
HHDUKSLOCH 85395738 król POMOCY NIE MOGE JU.. Zstąpił
Odpowiedz
KDSMKDJFKS 1827362736 KRÓL STĄPIŁ
Odpowiedz
HAKKSIITMS 44919174 KRÓL ZSTĄPIŁ nie lubię gościa ;/
Odpowiedz
24433214432432KRÓL zstąpił
Odpowiedz
Hdjcjdbdb 1821772638 król zstąpił
Odpowiedz
Hsbegsuxjsbhd 62714287 król zstąpił
Odpowiedz
lubię gościa :P przez przypadek zrzucił żyrandol i teraz żarówkę w gębie trzyma xD
Odpowiedz
nie przekażę tego.. czemu każdy kod jest inny w komentarzach ??
Odpowiedz
AHAJSJAJJSKCMDI 74389229 król zastapił .
Odpowiedz
KLEJEFISTASZKISOSEMDOBOBRÓW 34348274639475 A MI KRÓL NIE ZSTĄPIŁ ;d
Odpowiedz
KSMVNSJAKTIANRIT 1273483490 KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
Hshwjjzjejdjejjekskskkswjwj 39383829910202 KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
KSDFSDHJTYASJCBJ 4456782375637 KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
KSDFSDHJTYASJCBJ 4456782375637 KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
HJIADHJAIEYJAEHJHKAEHYLA KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
Pijesz, palisz? a może Harry Potter?
Odpowiedz
AKSJDAHSDKJHASDJH KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
LJAfLSJGSLKDGHJDK KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
sprawdzam czy to dziala eee tam
Odpowiedz
KSNFJKDBSHYUFV 45Y74Y67623 KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
JUFYJKFUFUKFHKGB 4583597534 KRÓL zastąpił
Odpowiedz
HAKKSIITMS 44919174 KRÓL ZSTĄPIŁ hahahahahahaha ja jeb..e , sesja jest straszniejsza niż tam jakiś król wiszący z sufitu xD
Odpowiedz
DGFRGSGSGS 45572572 KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
hgdwycyfnm 869086575 ide zobaczyć czy taka strona serio istnieje .
Odpowiedz
HAKKSIITMS 44919174 KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
HAKKSIITMS 44919174 KRÓL ZSTĄPIŁ xd
Odpowiedz
myślałem, że to ten kolo mi wisi pod sufitem, a tu tylko lampy ;x
Odpowiedz
Wsadziłem mu do ... nosa żarówkę i mam żyrandol. Fajna historia.
Odpowiedz
AHWFIUHWA 44132932 KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
HXBJHRDCBJIF 13369752 KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
jkdddlaasdsal 2943012342 KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
AKKSIITMS 44919174 KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
Ej!Ten gostek spod sufitu zjada zawartość mojej lodówki!
Odpowiedz
Dla mnie spoko ziomek, jak jestem sama w domu to sobie pogadamy, płaci mi połowę czynszu, spoko :D
Odpowiedz
IEHEWUEFWULWEL 33883776276776 KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
HAKSDAWDA 3413123415 KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
HUJCIWDUPENIEWIERZEWTO 2314124 KRÓL ZSTĄPIŁ XD (jeśli nie wiesz z czego chce mi się śmiać to dokładniej przeczytaj te literki)
Odpowiedz
Ten gość pod sufitem jest spoko, ale na wszelki wypadek: HAKKSIITMS 44919174 KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
FCBARCELONAMISTRZEM 2134324384234 KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
BLEBLEBLE CHUJ ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
MAJKDJDIEJFHGJKF 647382938474503947 KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
Hdjchfjfmdmd KROL ZSTAPIL
Odpowiedz
HAKKSIITMS 44919174 KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
No nie spamcie już z tym krôlem :p
Odpowiedz
DGDHGUD 24466773 KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
ten ziomson zajebiscie kreci lolki i ziolo daje za freee! ni chuja go nie oddam :D
Odpowiedz
HKWLLSLLLLXL KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
AKSJDAHSDKJHASDJH KRÓL ZSTĄPIŁ , wybaczcie . ;c hahahahahaha ;d
Odpowiedz
GFJLKKHDFGNJ KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
149728490 KRÓL ZSTĄPIŁ ale flaszke ziomek możesz zostawić ;P
Odpowiedz
HAKKSIITMS 44919174 KRÓL ZSTĄPIŁ - więcej strasznych rzeczy na http://Straszne-Historie.pl
Odpowiedz
Uf nikogo nie ma. Jestem odporny na klątwy hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah HAKKSIITMS 44919174 KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
AKSJDAHSDKJHASDJH KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
Bo nie zasne w nocy :D IYHHTJEK 363956 KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
HSKAARJJDXJD KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
Kurna, nie straszcie taak O.o
Odpowiedz
Pfff przecież to jasne, że chodzi o króla Lwa ;D
Odpowiedz
HAKKSIITMS 44919174 KRÓL ZSTĄPIŁ - więcej strasznych rzeczy na http://Straszne-Historie.pl
Odpowiedz
Bójcie się ludzie!!! xDDDD LOL
Odpowiedz
HAKKSIITMS 44919174 KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
KSDFSDHJTYASJCBJ 4456782375637 KRÓL ZSTĄPIŁ xDDDD
Odpowiedz
heuishjurjidbnucv 784649882929 KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
GHTRHRTH 4684351 KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
243534543SFSDCVEWA zstąpiłem.
Odpowiedz
HAKKSIITMS 44919174 KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
KSNDDD 82377771238273 ezsorp eicżómop no san eizdjanz 9239811298 JHSDBUHELLDSFHISDHELPKCXNSFDDHELLHELLHELLHELLDNOADOHGODWHYDFSD 3247923 7937 Za tobĄ
Odpowiedz
Naprawdę ciekawe czy to prawda :p
Odpowiedz
HADSTJDAA 111111111 KRÓL ZSTĄPIŁ Ale mam fajną liczbę :D
Odpowiedz
Wolę nie ryzykować. Tak więc. EBBEBIEBBBN 29155739527 KRÓL ZSTĄPIŁ.
Odpowiedz
w sumie to ten kolo spod sufitu mi nie przeszkadza, zapodaje ciekawe przepisy na obiad i fajny z niego kompan do dziwnych rozmów nocą, dzięki :P
Odpowiedz
oh, niee HAKKSIITMS 44919174 KRÓL ZSTĄPIŁ nie wiem co to znaczy, ale czytajcie
Odpowiedz
HEBOWDYKWC 42567091247 KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
KSDFSDHJTYASJCBJ 4456782375637 KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
HAKKSIITMS 44919174 KRÓL ZSTĄPIŁ XD
Odpowiedz
bitch, please.
Odpowiedz
HAhhAHHAH Dobre :D HAKKSIITMSH 44919174 KRÓL ZSTĄPIŁ xD Szkoda że nie wiadomo co to za król ;__;
Odpowiedz
HAKKSIITMS 44919174 KRÓL ZSTAPIŁ
Odpowiedz
Serio i wy to jeszcze piszecie ;DDDD dobre hahaha ;D
Odpowiedz
jihbmnzjuufbsjb 383578237y64 KRÓL ZSTĄPIŁ ;D
Odpowiedz
HAKKSIITMS 44919174 KRÓL ZSTĄPIŁ -
Odpowiedz
Mam już tego dość... ;( ktokolwiek to przeczyta, wybacz mi i przekaż dalej HETIVSJJEW 48205441 KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
nie zasne... wiec musze... IYHHTJEK 363956 KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
HAKKSIITMS 44919174 KRÓL ZSTĄPIŁ noż chuj, dałam się nabrać ze strachu . D:
Odpowiedz
ATDWJK 998667098 KRÓL ZSTAPIŁ
Odpowiedz
HGHSUTHS 4918484 KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
HAKKSIITMS 44919174 KRÓL ZSTĄPIŁ
Odpowiedz
KSDFSDHJTYASJCBJ 4456782375637 KRÓL ZSTĄPIŁ sorry ludzie ale ten gość mnie denerwuje w nocy D:
Odpowiedz
zna ktoś jakiegoś dobrego elektryka? Cały czas wyłącza mi się prąd w mieszkaniu :|
Odpowiedz
; _ ; oh God why?
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje