Historia

DEVIL

entry666 14 11 lat temu 11 636 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

OSTRZEGAM, NIE JESTEM BOGIEM!- głosił jego szyld.

Oprócz niego miał pudełko na pieniądze, wiecznie zbyt puste, by go zadowolić. Zabawne, nie mówił nigdy, na co zbiera. Nie wiem, kiedy schodził z ulicy. Gdy przychodziłam go posłuchać, zawsze był.

Grał na skrzypcach. Muzyka była zjawiskowa, nie dało się jej ignorować. Za każdym razem, gdy ktoś wrzucał mu drobniaka znajdował chwilę, żeby spojrzeć mu w oczy. Jego wzrok był niezwykły, czarny. Co dziwne, nikt nie potrafi dokładnie opisać tego człowieka. Odkąd zniknął, mogą tylko opowiedzieć krótką historię o mężczyźnie w czarnym garniturze i kapeluszu.

Mówi się, że oczy to zwierciadło duszy.

W jego oczach pojawiało się coś tylko kiedy patrzył na innych. Nikt nie wrzucał mu monety po raz drugi, kiedy od czarnych źrenic odbijał się twój obraz, już nie wracałeś.

Ja też to widziałam.

Gdy wrzuciłam monetę, usłyszałam w mojej głowie ciche ostrzegałem. Mężczyzna uchylił rąbek kapelusza, ukazując mi swoje rogi.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Krótkie i w miarę w porządku, ale czuć, że zrobione w pięć minut...
Odpowiedz
A co jeśli kupił rogi na wyprzedaży w biedronce @.@
Odpowiedz
nie ogarnelam tego...
Odpowiedz
chodzi o to że to był diabeł. Za 1 razem pokazywał swoje oczy jako ostrzeżenie. Kiedy kobieta drugi raz wrzuciła mu monetę Pokazał swoje rogi , dzięki czemu zrozumiała że był diabłem. Teraz ogarniasz ?
Odpowiedz
głupie i nudne
Odpowiedz
Eeee...
Odpowiedz
Ale ty wiesz ze Szatan nie ma rogów, prawda ? :p
Odpowiedz
Niezłe :D
Odpowiedz
dziwne
Odpowiedz
AHA.
Odpowiedz
Eeee?
Odpowiedz
Całkiem niezłe, nie hejtujcie
Odpowiedz
No niezbyt udane
Odpowiedz
głupie. ;//
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje