Historia

Pamiętnik schizofrenika

scaryguy 17 11 lat temu 15 412 odsłon Czas czytania: ~4 minuty

Pacjent numer 006534

Dane: Gabriel Stone, 13 lat, m.urodzenia: Seattle (USA)

Schizofrenia w stopniu zaawansowanym, liczne samookaleczenia, próby samobójcze.

Zamknięty w izolatce numer 410 z powodu licznych prób samobójczych.

Pod byłą poduszką pacjenta w sali 265 znaleziono pamiętnik.

Fragmenty pamiętnika trzynastoletniego Gabriela Stone'a.

[...]

19 Października 2011

Mama powiedziała, że jestem chory i dlatego muszę pojechać do szpitala. Nie jestem chory, dlaczego ona nie może zrozumieć, że Vea istnieje naprawde?Była moją najlepszą przyjaciółką, jednak tak naprawdę Vea jest zła. Moja siostra tak powiedziała. Ona mnie ciągle drapała mnie po rękach swoimi długimi pazurami. Vea została w domu, ponieważ boi się wychodzić na zewnątrz. [...]

20 Października 2011

Dzisiaj w nocy gdy się obudziłem sufit był cały czerwony. Kapał. Coś z niego kapalo. Otwarłem usta i do mojej buzi wleciała jedna kropla. To była krew. Kapała ciągle, pytałem Lucasa, czy też ją czuję, on odpowiedział tylko, że nie ma czasu bo rozmawia z Toshio. Nie wiem, kim jest Toshio. nigdy go tutaj nie widziałem.

21 Października 2011

Odwiedziła mnie dzisiaj mama, Jodie została przeniesiona do innej sali. Szkoda, lubiałem Jodie. mama powiedziała, że jak wyzdrowieję, wrócę do domu. Przyniosła mi prezent, to była moja ulubiona poduszka. Pachniała Veą. Vea śmierdzi. Nie chcę tej poduszki. Dałem ją Lucasowi, powiedział że jest ładna. Widziałem coś pod jego łóżkiem, ruszało się. Powiedzialem o tym mamie, ale ona stwierdziła, że mi się przywidziało. Lucas powiedzia potem, że to był Toshio, on śpi pod łóżkiem.

22 Października 2011

Dzisiaj w nocy miałem koszmary, były w nich małe dzieci które chodziły po ścianach i suficie w moim pokoju. Ich dolne szczęki kołysały się z każdym ruchem.

Dzisiaj spotkałem Jodie na korytarzu. Postanowiliśmy iść razem w nasze ulubione miejsce. Gdy weszliśmy na schody, dziwnie się poczułem, jak by ktoś mnie obserwował. Nie mówiłem tego Jodie, jeszcze by pomyślała, że jestem świrnięty! [...] Wracając widziałem cień między drzewami. (namalowanymi na ścianie, dopisek redakcji) Powiedziałem to mojej przyjaciółce, jednak ona tylko oglądnęła się za siebie i powiedziała, że nic nie widzi. Opowiedziałem jej o moim koszmarze. [...]

23 Października 2011

Widziałem go. Obudziłem się w środku nocy. Stał nad moim łóżkiem i patrzył na mnie pustymi oczodołami. Jego dolna szczęka kołysała się na boki, ciekła z niej krew... Pielęgniarka powiedziała, że to był sen, żebym się nie przejmował.. Ale on był tam naprawdę... [...] Lucas powiedzial, że to jest zły brat bliźniak Toshio. Powiedział, że nawiedza nas w nocy ponieważ jest głodny. Zły brat bliźniak Toshio żywi się ciałem i krwią.

24 Października 2011

Słyszę je. Słyszę jak się śmieją. Chodzą na czworakach, widziałem dzisiaj ich na suficie, kapała na mnie krew, to było straszne! Rano nie zauważyłem żadnych kropel na mojej pościeli. [..]

Gdy to piszę znów słyszę kroki na korytarzu, one szepczą , że do nich dołączę. Ja tego nie chce, co się ze mną dzieję?

PATRZYMY NA CIEBIE

25 Października 2011

Gdy dziś otwarłem pamiętnik zobaczyłem wielki napis "PATRZYMY NA CIEBIE". Nie napisałem tego..

W kącie mojej sali ciągle widzę kucającą małą dziewczynkę.. Patrzy na mnie i co jakiś czas macha chudą rączką. Zastanawiam się, dlaczego siedzi w kącie jak ma wolne łóźko tuż ook mnie. Mówiłem do niej, pytałem o imię, ale nie odpowiadała. tylko nadal patrzyła. Pielęgniarka powiedziała, że nie ma tutaj żadnej dziewczynki. Mówiłem to wszystkim współlokatorom, jednak mi nie wierzą. Dzisiaj będę spać obrócony do dziewczynki plecami. Ona dziwnie się na mnie patrzy.

26 Października 2011

O boże, o boże, ona mnie dotknęła! Podeszła po prostu i to zrobiła! Jaki miała zimny dotyk! Teraz weszła na sufit, leży na nim, ma rozpuuszczone włosy, otaczają jej głowę jak aureola. patrzy się na mnie pustym wzrokiem a jaj szczęka kołysze się na boki. co jakiś czas kapie z niej krew. Na mnie! Nie chcę widzieć tej dziewczynki! Nie, nie! Nikt jej nie widzi, ale ona tam jest! POMOCY!

Nie mogę zasnąć, ona leży wprost nade mną...

POMOCY!

Słyszę ją, mówi do mnie. "Widzę cię, widzę cię".. Teraz.. teraz ona mówi straszne rzeczy. Nie chcę tego słuchać. Ona mówi o śmierci, krwi, zabijaniu.. Niech przestanie.. Niech przestanie...

Lucas powiedział, że to zemsta złego bliźniaka Toshio. Że zły bliźniak mnie nie lubi. Boję się go... Nie chcę.. NIE!

27 Października 2011

Mam dość, ona mówiła do mnie przez całą noc, mówiła o wisielcach, gilotynie, o śmieci i odcinanych kończynach. ciągle. bez przerwy. Gdy pielęgniarka zgasiła światło jej oczy świeciły się na czerwono. W nocy spod łóźek wyszły następne dzieci. Naliczyłem około 25 postaci. Są na suficie, ścianach, wszędzie. Ciągle do mnie mówią. Mówią brzydkie rzeczy.

Mam nóż... Dał mi go jeden z chłopców. Jest mały, ale bardzo ostry. One mówią żebym to zrobił. chyba ich posłucham, mam już dość.

Nie zrobiłem tego. one to zrobiły. wzięły mój nóż i wyrzuciły. Wszystkie na raz zeskoczyły na mnie z sufitu, gryzły, drapały, sprawiały ból. I ciągle mówiły straszne rzeczy.. Jestem cały podrapany, krew leje się z każdego zakątku mojego ciała. Czuję się coraz słabiej.

PATRZYMY NA CIEBIE

PATRZYMY NA CIEBIE

PATRZYMY NA CIEBIE

(słowa wydrapane paznokciem i krwią na końcu zeszytu)

Chłopak został przeniesiony do izolatki z powodu wielu zadrapań na całym ciele. Próbował odgryźć sobie język i palce u rąk. Jest jednak jedna mała uwaga.

Jak zdołał odgryźć sobie skórę na łokciu?

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Tutaj jest problem nie tylko w tym, że się widzi to czego nie widzą inni, ale również w tym, że nie widzi się tego, co inni widzą.
Odpowiedz
Najgorsze jest to że leżę w szpitalu xd co prawda nie na oddziale psychiatrycznym ale i tak się boje ze O_O
Odpowiedz
Gdybym mieszkał w sosnowcu, też bym się bał ;p
Odpowiedz
Wow xD
Odpowiedz
Fajne 9/10
Odpowiedz
zakończenie dobre ogólnie bardzo fajne
Odpowiedz
fiu fiu, ile błędów
Odpowiedz
"Dolna szczęka"- chyba coś jest ze mną nie tak, ja nie mam górnej :(
Odpowiedz
świetne 10/10
Odpowiedz
dobre
Odpowiedz
Nawet nie wiem co napisać... Czasem też tak mam... Leżę w łóżku, kiedy nagle nie z własnej woli, ale coś mnie do tego zmusza, wyglądam spod kołdry ( Ja śpię cała pod nią - Łącznie z głową) , a obok łóżka coś stoi. Patrzy się na mnie oczami od których nie odbija się światło, są po prostu czarne. Mówi do mnie : "Będziesz następna"... Potem gryzie, drapie... Ze szczęki kapie krew, a pół szkoły się zastanawia dlaczego cały czas mam na sobie długie rzeczy. Dobra historia. Bardzo. 10/10
Odpowiedz
Podoba mi się! Jedno z ulubionych!
Odpowiedz
o ja...mocne... wow!
Odpowiedz
A ja jak zwykle powybrzydzam, strasznie tendencyjne - schizofrenik, który pewnie nie jest schizofrenikiem ale nikt mu nie wierzy ;) Dzieci są horrorem w każdej odsłonie, nie muszą chodzić po ścianach i machać szczękami tudzież innymi członkami.
Odpowiedz
Może jestem już uzależniona, ale znam creepypastę o tych dzieciach z kołyszącymi szczękami Xd
Odpowiedz
super
Odpowiedz
ja cie jebe, niezłe :)
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje