Zdjęcie

Helltown

białadama 12 11 lat temu 10 748 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Helltown

Helltown to potoczna nazwa północnej części regionu Summit County w stanie Ohio. Formalnie używa się nazwy Boston (nie mylić z miastem Boston w Massachusetts). Wioska opustoszała, kiedy Służba Parków Narodowych (National Park Service) wykupiła większość posiadłości z zamiarem wyburzenia domów i zagospodarowania terenu pod park narodowy. Jednak plany nie zostały zrealizowane do końca. Z czasem zaczęły narastać wokół tego miejsca legendy. Już sama podróż w owo skryte w leśnej głuszy miejsce, nawet kiedy mieszkali tam ludzie, mogła przyprawić o gęsią skórkę. Nie wspominając już o czasach późniejszych, kiedy na miejscu napotykało się opuszczone domy, stojące obok zgliszczy innych budynków (strażacy z pobliskiej jednostki urządzali tu sobie ćwiczenia).

Na wyobraźnię dodatkowo wpływają wspomniane legendy, którymi owiane jest to miejsce. Czy są to tylko wymysły okolicznej gawiedzi, czy kryje się za nimi ziarenko prawdy - tego nie wie nikt. Droga, która wiedzie do tego miejsca, nagle się urywa. Jeśli będziesz tu zbyt długo stał, to, według entuzjastów opowieści o duchach, wpadniesz w łapy niekończącej się parady najróżniejszych osobistości. Sataniści, członkowie Ku Klux Klan, uciekinier z psychiatryka, olbrzymi wąż, a nawet mutanty, powstałe w wyniku kontaktu z chemikaliami składowanymi w okolicy - opcji jest wiele. Jeśli zaś zejdziesz z drogi i wejdziesz w las, natrafisz na cmentarz z duchem, złodziejami okradającymi groby i - najciekawsza opcja - przemieszczającym się drzewem. Jakkolwiek dziwne nie byłyby te historie, na pewno nie jest to wymarzone miejsce na miesiąc miodowy.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Ruchome drzewo, raj dla nekrofili...
Odpowiedz
*dendrofili
Odpowiedz
jak to nie jest wymarzone miejsce na miesiąc miodowy ... a Adamsowie
Odpowiedz
Mi pierwsze co przyszło na myśl to maokai z lola :|
Odpowiedz
A Lady Gagę też można tam spotkać?
Odpowiedz
składowisko wirusa FEV z bazy mariposa, i supermutanty, a drzewo to harold.
Odpowiedz
A ja tam pojadę :p .
Odpowiedz
Chciałabym to zobaczyć . ;D
Odpowiedz
Przemieszczające się drzewo.... czyżby Fluttershy xD
Odpowiedz
to ruchomedrewo to pewnie fluttershy
Odpowiedz
fajnie
Odpowiedz
ja bym to drzewo chciała zobaczyć
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje