Historia

Lepiej posłuchaj...

scaryguy 31 11 lat temu 16 567 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Musisz mi zaufać. Dam ci radę, a ty musisz postąpić zgodnie z nią, nie zadając żadnych pytań. Musisz przestać czytać tą historię i przejść od razu do ostatniego akapitu. Zrób to, bez czytania treści pozostałych akapitów. Proszę... zaufaj mi. To, co się stanie, jest tylko i wyłącznie twoją winą. Nie zdałeś testu, więc teraz znajdujesz się w niebezpieczeństwie. Nie napisałem tego z własnej woli. To Oni mnie do tego zmusili. Ja tylko trzymam palce na klawiaturze. To Oni piszą słowa, które teraz czytasz. Właśnie - słowa. Nie odrywaj od nich wzroku. Cokolwiek by się stało, nie odrywaj wzroku od tekstu. Napiszę ci, co musisz zrobić. Jeżeli nie postąpisz zgodnie z moimi poleceniami, zginiesz. A teraz słuchaj uważnie. Po pierwsze, musisz ominąć następny akapit. Pod żadnym pozorem nie możesz go przeczytać. Po prostu go zignoruj, i przejdź do następnego. Uwierz mi. To twoja jedyna szansa, żeby uniknąć cierpienia. Omiń następny akapit. Zrób to!

Zakazany akapit: Musiałeś to przeczytać, prawda? Oni wiedzieli, że to zrobisz. Teraz jest już za późno. Nic więcej nie możesz zrobić. Jeżeli są jacyś ludzie, których kochasz, zadzwoń do nich. Powiedz im to, co mówią swoim bliskim ludzie, którzy wiedzą, że są bliscy śmierci. Następnie przygotuj się. Od tej chwili pozostaniesz przy życiu tak długo, aż nie zaśniesz. Kiedy następnym razem wpadniesz w objęcia snu, już się z nich nie wydostaniesz. Oni cię obserwują. Słuchają twoich myśli. Czekają na ciebie. A kiedy zaśniesz, przyjdą po ciebie. Powinieneś mi zaufać wcześniej.

Jeżeli ominąłeś poprzedni akapit, postąpiłeś właściwie. Jednak twoje kłopoty nie dobiegły końca. Decydując się zaufać mi, dałeś sobie szansę, aby przeżyć. Oto, co musisz wiedzieć. Oni cię obserwują. Słuchają twoich myśli. Czekają, aż popełnisz błąd. A kiedy to zrobisz, przyjdą po ciebie. Żeby pozostać przy życiu musisz pobrać krew od kogoś, kogo kochasz. Musisz robić to każdego dnia. Wystarczy kropla, wypływająca z małej rany na palcu. To wszystko, czego oni chcą. To wszystko, czego potrzebują. Teraz są wewnątrz ciebie. I czekają. Jeżeli kiedyś, pomiędzy wstaniem rano, a położeniem się spać w nocy, nie pobierzesz krwi od ukochanej osoby, lepiej nie zasypiaj. W innym wypadku, już nigdy się nie obudzisz. Podążaj zgodnie z moją radą i nigdy, powtarzam - nigdy - nie czytaj zakazanego akapitu. Zaufaj mi. Jeżeli posłuchałeś mnie przy czytaniu pierwszego akapitu i ominąłeś pozostałe, gratuluję. Pamiętaj, żeby nigdy nie czytać akapitów, które ominąłeś. Musisz mi zaufać. I proszę, życz mi szczęścia. Jestem tak zmęczony, tak śpiący...

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Kto przeczytał zakazany akapit?
Odpowiedz
Takie sobie
Odpowiedz
kocham siebie
Odpowiedz
Dziwne..,wystarczy tylko kropla
Odpowiedz
na początku nie preczytalam drugiego akapitu a przeszłam do trzeciego teraz przeczytałam drugi i nic sie nie dzieje
Odpowiedz
O kurde umarłam
Odpowiedz
Slave IDE spac
Odpowiedz
Przeczytałam kilka dni temu i dalej żyję XD Jestem taka Zawiedziona.
Odpowiedz
Chyba jestem zmęczona.... jak nie dożyje jutra to wam napiszę :D Do zoba rano ^.^
Odpowiedz
o ne przeczytalam!! ide spac dobranoc :*
Odpowiedz
Przeczytałam wszystko, jaka ja buntownicza ;P PS. Właśnie jadłam placki. Mam rozumieć, że ,,oni" ukryli się w plackach i jak je zjadłam to weszli ,,wewnątrz mnie"? O.o
Odpowiedz
śmiechłem :D
Odpowiedz
Przeczytałem wszystko od początku do końca \m/
Odpowiedz
ja jakoś przeżyłam i co !!!!!
Odpowiedz
Ugabygabugabuga!!!!!
Odpowiedz
przeczytalem i co to tylko wymyslone ;p
Odpowiedz
Opo super i w ogole 100/10 xD A teraz IDE SPAC <3
Odpowiedz
To teraz czekać na okres dziewczyny :D
Odpowiedz
Idę na drzemkę he
Odpowiedz
hah 'zakazany akapit' musiałam przeczytać lol ;3
Odpowiedz
Okeej... Zgrzewka energetyków, Beczka kawy, Pudełko owoców guarany i jadymy z ku*wami! :D
Odpowiedz
autor cwaniak :D typowe psychiczne zagranie "musisz przejść do ostatniego akapitu" tylko wzbudza jeszcze bardziej ciekawość i ludzie czytają to ^^
Odpowiedz
jakoś żyję x.x może pociąg im się spóźnił?
Odpowiedz
A ja spałam i żyję :D "Oszukać przeznaczenie VI"
Odpowiedz
Dam im pomidorową mamy Laury, to im wypali się wszystko. Taka ostra jest.
Odpowiedz
co jest w tym niby zakazanym akapicie ? :)
Odpowiedz
Zamiast krwi dam im pomidorową - to się ch*je zdziwią :D
Odpowiedz
A mi się podoba . :D
Odpowiedz
Czelendż akcepted. 3 litry kawy i jedziemy z tym koksem xD
Odpowiedz
Fajnie . :D
Odpowiedz
Chujnia :> Coś jak łańcuszek tylko fizyczny.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje