Historia

Lalki treningowe.

scaryguy 19 11 lat temu 13 945 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

W północnej części stanu Illinois pewna firma produkująca zabawki, rozpoczęła sprzedaż "realistycznych" lalek, skierowanych do kobiet w ciąży. Miały one za zadanie zapewnić przyszłym matkom pewien rodzaj "treningu". Z całym tym wydarzeniem powiązane są dziwne wydarzenia. Lalki, zaraz po porodzie zaczynały przeraźliwie płakać. W opisie produktu zaznaczona była klauzula że gdy zabawka zacznie płakać to trzeba kołysać ją jak żywe dziecko. Reklamowany sposób jednak nie działał, lalką należało mocno potrząsnąć aby ją uspokoić. Ewentualnie, innym sposobem było "bicie" lalki, jednakże za każdym razem rodzice musieli robić to coraz mocniej i mocniej. Jedyną rzeczą która niszczyła mechanizm sterujący lalka było roztrzaskanie główki zabawki o ścianę.

W tym samym czasie do Policji napływały coraz częstsze zgłoszenia od zatroskanych sąsiadów, którzy zgłaszali przypadki przemocy domowej. Gdy funkcjonariusze przyjeżdżali na miejsce, odnajdywali krwawe szczątki dziecka, rozmazane na ścianie i podłodze. W większości przypadków matka nie potrafiła zrozumieć czemu Policja nachodzi ją, ona przecież tylko "pozbyła się głupiej lalki. W większości przypadków mówiąc to, kołysała i tuliła do siebie małą, uderzająco podobną do dziecka lalkę.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Omg zwalona psychika na maksa
Odpowiedz
fajne
Odpowiedz
Przypomina mi się inna pasta - ,,Zmęczone oczy''. XD
Odpowiedz
Mi też :P
Odpowiedz
lol
Odpowiedz
głupie
Odpowiedz
Przyszłym MATKĄ ;___________;
Odpowiedz
Gratuluję tej firmie inteligencji ;( .
Odpowiedz
Uuuuuuu no to klops :/
Odpowiedz
Ups, nie to dziecko '_'
Odpowiedz
"Z pozdrowieniami - Katarzyna W."
Odpowiedz
No w miarę c;
Odpowiedz
Ale, żeby nie poznac dzieka, które samemu urodziła :C
Odpowiedz
Smutne ale i tak fajne. Więcej takich historii
Odpowiedz
Fajne.
Odpowiedz
o_O XD
Odpowiedz
głupie
Odpowiedz
...
Odpowiedz
O cholera.. O.o
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje