Historia

Metro - ukłon w stronę klasycznych miejskich legend

białadama 15 11 lat temu 6 654 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

To prawdziwa historia, którą usłyszałem jakiś czas temu. Moja siostra uczęszcza na uczelnię w Waszyngtonie, D.C., a każdy kto tam mieszka wie, iż można na swojej drodze napotkać trochę nieprzyjaznych miejsc. Pewnej nocy jej przyjaciółka imprezowała do późna z dala od swojego akademika, do którego musiała jeszcze wrócić. Mówiono jej, aby nigdy nie jechała nocą metrem, lecz tym razem nie miała pieniędzy na taksówkę i postanowiła spróbować.

Wagon był prawie pusty. Było tam dwóch czarnoskórych osiłków w bluzach z kapturami, a pomiędzy nimi siedziała nastoletnia dziewczyna z dużymi okularami przeciwsłonecznymi. Był tam także biały mężczyzna ubrany w garnitur i czytający książkę. Na nosie miał okulary. W pewnym momencie wstał, podszedł do przyjaciółki siostry i usiadł. „Musisz wysiąść na następnym przystanku”, szepnął. Przerażona zgodziła się. W razie czego mogła znaleźć drogę ucieczki przed nim po wyjściu.

Gdy wysiedli, mężczyzna wydawał się być rozluźniony. „Wybacz, że wystraszyłem cię w taki sposób,”, powiedział, „ale nie było innego wyjścia. Jestem nauczycielem biologii, a ta dziewczyna w wagonie była martwa”.

Nauczyciel zadzwonił po taksówkę, dzięki czemu dziewczyna dostała się do domu bezpiecznie. Jednakże od tej pory już nigdy nie jechała metrem w nocy.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Słaba, nawet jeden dreszcz mi nie przeszedł.
Odpowiedz
Słabe. Nie urzekła mnie ta pasta.
Odpowiedz
Świetne (o)__( o)
Odpowiedz
o super martwa co się nie spotyka w metrze
Odpowiedz
Krótka historia, ale fajna. Może niezbyt straszna, ale trzyma lekko w napięciu ;3
Odpowiedz
Za krótkie? A w jaki sposób byście to rozwinęli? Zwłaszcza, jeśli historia jest prawdziwa...
Odpowiedz
Było.
Odpowiedz
za szybko się skończyło ;c
Odpowiedz
Było. Z tym, że w tamtej wersji facet był lekarzem (w sumie była lepsza).
Odpowiedz
Aaaa, ża ta laska co siedziała pomiędzy dwoma murzynami była martwa? :D dobre :dd
Odpowiedz
Świetne:))
Odpowiedz
super
Odpowiedz
@-@
Odpowiedz
Genialne
Odpowiedz
Już kiedyś czytałem, nie wiem czy nawet nie było już na tej stronie, ale i tak zajebiste :)
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje