Historia

Wieża Ciszy

tłumacze straszne-historie.pl 13 11 lat temu 41 750 odsłon Czas czytania: ~2 minuty

Hinduscy urzędnicy wybrali się w głąb dżungli by wyjaśnić tajemnicze zaginięcia kilku mieszkańców pobliskiej wioski. Ekspedycja odnalazła coś co nazywane jest „Wieżą Ciszy” (w lokalnym języku: „dakhma”). W takich miejscach zaratusztrianie (wyznawcy zaoroasrtyzmu - lokalnej religii) pozostawiali w tym ciała zmarłych do całkowitego rozkładu - był to ich obrzęd pochówku.

Co prawda takie miejsca nie są niczym niezwykłym w Indiach, jednak dokonano naprawdę przerażających odkryć.

1. Żadne z ciał nie zostało zidentyfikowane. Mieszkańcy pobliskich wiosek byli bardzo zaskoczeni - nie tylko ilością znajdujących się w dakhmie zwłok, ale i faktem że żadnego z nich nie rozpoznali. Ciała nie pasowały również do opisów zaginionych osób.

2. W pobliżu nie było żadnych zwierząt, na miejscu znaleziono jedynie muchy i robaki. Zaratusztrianie wierzyli, że to ptaki pomagają dokonać rozkładu ciał (np. myszołowy), jednak według badaczy zwłoki nie zostały naruszone przez żadne zwierzę.

3. W aktach sprawy nie zapisano dokładnej liczby znalezionych ciał. Śledztwo nie było zbyt wnikliwe - wykonano tylko jedno zdjęcie. Dlaczego? Urzędnicy chcieli jak najszybciej opuścić to miejsce. Widok nie był dla nich do zniesienia. Niepokoiło ich także, że…

4. … w środku wieży znajdowało się kilka metrów zaschniętej krwi - czyli o wiele więcej niż mogło pomieścić się we wszystkich ciałach znajdujących się w Wieży Ciszy. Odór jaki czuć było od tego miejsca, powodował, że śledczy mieli ciągłe mdłości.

5. Śledztwo przerwano, kiedy jeden z mieszkańców pobliskiej wioski przypadkowo kopnął kość pochodzącą z jednego z ciał do dziury z krwią, znajdującej się w Wieży. Spowodowało to wybuch gazów spod powierzchni. Rozkładająca się krew obryzgała większość badaczy - w tym fotografa.

Ochlapani krwią zostali niezwłocznie przewiezieni do szpitala, gdzie objęto ich kwarantanną, ze względu na możliwe zakażenie. Wszyscy mieli wysoka gorączkę i krzyczeli o byciu „splamionym krwią Ahrimana” (Ahriman to personifikacja zła w religii zaoroasrtyzmu, jak szatan w Chrześcijaństwie), mimo, że nigdy wcześniej nie mieli nic wspólnego z tą religią. Wielu z nich nie miało nawet pojęcia, że istnieje coś takiego jak Wieże Ciszy, dopóki pierwszy raz ich nie zobaczyli.

Gorączka i mamrotanie przerodziło się w szaleństwo, wielu z zakażonych zaczęło atakować personel szpitalny. Podano im silne środki uspokajające. Ostatecznie - wskutek gorączki wszyscy zginęli.

Po śmierci badaczy do wioski wysłano kolejną ekipę, tym razem wyposażoną w odpowiednie kombinezony i sprzęt, który zapobiega wszelkim biologicznym zagrożeniom, dokonano kolejnego szokującego odkrycia. Wszystkie ciała zniknęły, a dół z krwią był pusty!

Jedyne co pozostało po pierwszej wyprawie i całym tym incydencie to poniższe zdjęcie:

http://straszne-historie.pl/data/images/3ee7c1e95222588ae2b30735c581b045.png

Tłumaczenie dla http://Straszne-Historie.pl: MegiSu & ScaryGuy

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Serwus,wrzucilem te paste na swoj kanal YT :P https://www.youtube.com/watch?v=rEwpZ0MXu_w
Odpowiedz
Wincyj zdjęć, wincyj...
Odpowiedz
Ciekawe ale mało straszne�
Odpowiedz
więcej tego poproszę xD :)
Odpowiedz
a tu macie inne zdjęcie tego dołu ;) żeby nie było że fotograf tak spękał http://bizzarrobazar.com/wp-content/uploads/2013/01/towers-of-silence2.jpg źródła: http://bizzarrobazar.com/2013/01/18/dakhma/ http://www.paranormalne.pl/topic/37659-dakhma/
Odpowiedz
Dzisiaj zamieściliśmy nowe, o poprawione tłumaczenie tego tekstu, poprzednie było kiepskie i trochę gubiło sens oryginału. :-)
Odpowiedz
to było takie głębokie O.o masakra jak oni to wyczyścili masakra fajne miejsce do bungee ale źle bym sie czuł kiedy bym skakał DDDD:
Odpowiedz
http://bizzarrobazar.com/wp-content/uploads/2013/01/tumblr_lz17cmdixn1qjzpg0o1_1280.jpg głębokie, masakra
Odpowiedz
https://www.facebook.com/hauntedtombs
Odpowiedz
zdaje mi sie, że już tu było, ale mimo wszystko fajny artykuł
Odpowiedz
"natychmiast zostali wysłani do szpitala, gdzie byli zarażeni jakąś infekcją" W szpitalu ich zarazili infekcją ? cool.
Odpowiedz
pewnie na NFZ...
Odpowiedz
bardzo ciekawa historia, gdzieś już mi się przewinęła. Jedyne co mnie razi to sformułowanie 'majaczyli od tyłu' :D jest to oczywiście zrozumiałe ale jakoś tak.. źle brzmi:)
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje