Historia

Przypalona pieczeń

białadama 14 11 lat temu 6 624 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Pies sąsiadów nie przestawał szczekać. Wyjechali gdzieś na weekend i zostawili go przywiązanego do budy w ogródku, pozwalając mu męczyć sąsiadów nieustannym zawodzeniem, skamlaniem i wyciem. Na dodatek moja żona krzyczała mi do ucha, dzięki długo dystansowej mocy telefonii komórkowej.''Tak,tak'' ,powiedziałem próbując ją uspokoić. '' Herbata będzie już czekała na stole, jak twoi rodzice tu dotrą. Tak,dobrze. Pa'' Rozłączyłem się i rzuciłem telefon na stół. Z pieczeni bekonowej(jeśli mogę to tak nazwać), stojącej na blacie wydobywał się obłoczek dymu, a jej spalona powierzchnia była czarna jak smoła. Miałem trochę czasu by upiec nową zanim przyjadą teściowie i żona. Jedynym problemem było to, że zużyłem już całe mięso. Pies sąsiadów nadal ujadał na zewnątrz. ''Gdyby tylko ktoś zamknął mu jadaczkę'' pomyślałem. Odbicie światła na kuchennym nożu przykuło moją uwagę. Piękny nóż, który moja żona kupiła w zeszłym tygodniu, wciąż stał na stojaku, czysty i nietknięty. Wtedy wpadłem na ten pomysł. Uśmiechnąłem się, troszeczkę zbyt podekscytowany. ''Dwie pieczenie na jednym ogniu'',pomyślałem, wychodząc na zewnątrz z nowiutkim nożem w ręku.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

eee... słabe...
Odpowiedz
Wyszedł, odciął nożem sznurek, którym był przywiązany pies, a potem poszedł do sklepu i kupił nowe mięso... Ot cała historia -,-
Odpowiedz
No właśnie .-.
Odpowiedz
No właśnie boli...ale żołądek :)
Odpowiedz
No właśnie boli...żołądek od takiego mięsa
Odpowiedz
Yyy ... Żal mi cb . :P
Odpowiedz
Ta pasta nie jest majatersztykiem ale po co obrażać autora?
Odpowiedz
Lipa
Odpowiedz
Hmm...całkiem niezły pomysł...też mam takiego psa w sąsiedztwie. A przy okazji zaoszczędzę na kupowaniu :P
Odpowiedz
beznadziejna pasta, ani straszne, ani nie wiem..
Odpowiedz
-,- W prawie wszystkich ktoś zabija człowieka. Czyli lepiej jak ginie człowiek niż pies?
Odpowiedz
okropne, jak można zabijać zwierzęta ? nie rozumiem, w jakim celu ktoś to wstawił...
Odpowiedz
Okrutne. Boli jak czytam o krzywdzie zwierząt, nawet jeśli to opowiadanie. Ale chyba właśnie taka powinna być pasta, jeśli nie przerażająca to szokująca.
Odpowiedz
:D Dooobre
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje