Historia

Normalny dzień w szpitalu

Użytkownik usunięty 11 11 lat temu 9 998 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Dziś byłem u mojej babci w szpitalu.

Moja babcia ma 80 lat i cierpi na starczą demencje. Choroba ta niszczy mózg, sprawiając, że człowiek powoli zamienia się (nie lubię tego słowa) w ”warzywo”. Na dodatek ostatnio zachorował na grypę, co w takim wieku jest poważną chorobą i dlatego znalazła się w szpitalu.

Lecz ta historia nie ma być o mojej babci.

To zdarzenie miało miejsce, gdy przechadzałem się z moją babcią po korytarzu.

Drzwi do jednego ze szpitalnych pokoi były otwarte, więc z ciekawości zajrzałem do niego. To co zobaczyłem nie sprawiło, że przerażenie wypełniło moje ciało, a groza sytuacji kazała uciekać. To co zobaczyłem było po prostu smutne. Na łóżku, odgrodzonym od reszty szpitalnej sali parawanem leżała starsza kobieta. Była zwrócona twarzą w przeciwną stronę drzwi, lecz nie to napełniło mnie smutkiem. Obok łóżka stał kardiogram. Jego wykres pokazywał, że kobieta nie żyje.

Nie czułem jakiś specjalnych emocji, nie znałem tej kobiety i widziałem ją po raz pierwszy. To było po prostu smutne. Lecz czego się spodziewałem ? To był szpital. Takie rzeczy zdarzają się tu codziennie. Nie było w tym nic dziwnego, nienormalnego. To po prostu się stało. Umarł człowiek, jak dziesiątki innych przed nim i po nim. Zwykła śmierć.

Nie widząc potrzeby zatrzymywania się po prostu poszedłem dalej.

Widziałem jak pielęgniarki i lekarze biegną do tamtego pokoju. Jak próbują ją ratować.

Normalny dzień w szpitalu.

Chodziłem w korytarzu w tę i z powrotem razem z moją babcią ( choroba sprawia, że moja babcia bardzo dużo chodzi ) i za którymś razem znów spojrzałem się na leżącą na łóżku kobietę.

Kiedy tak się na nią patrzyłem, ona nagle zwróciła głowę w moją stronę i spojrzała się na mnie.

To spojrzenie nie sprawiło, że przeszedł mnie dreszcz. Pomyślałem, że kardiogram był zepsuty, a kobieta na prawdę żyła. Dreszcz przeszedł mnie dopiero wtedy, gdy po kilku krokach odwróciłem się, aby spojrzeć w stronę pokoju.

Właśnie w tej chwili pielęgniarki wywoziły ciało tej kobiet. Martwe ciało.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać
Dokonaj zmian: Edytuj

Komentarze

Na początku myślałam, że tą kobietą leżącą w lóżku okaże się jego babcia, natomiast osoba, z którą się przechadza to jej duch xD Ale pasta i tak fajna :D
Odpowiedz
Fajne,fajne
Odpowiedz
Agonalne skurcze mięśni.
Odpowiedz
straszne
Odpowiedz
Słyszałam, że jeżeli wydaje Ci się, że zmarły na Ciebie patrzy to niedługo przyjdzie po Ciebie.
Odpowiedz
Nawet okej .v.
Odpowiedz
niezłe :)
Odpowiedz
:x
Odpowiedz
Ciekawe
Odpowiedz
O.o
Odpowiedz
wow :o
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Czas czytania: ~2 minuty Wyświetlenia: 7 258

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje