Historia

Plik zdjęć

scaryguy 18 11 lat temu 10 185 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Młoda dziewczyna idąc ze szkoły do domu znalazła niewielki plik zdjęć z polaroida leżących w rynsztoku. Było ich łącznie dwadzieścia, były spięte gumką aptekarską. Podniosła je i zaczęła przeglądać w drodze do domu. Pierwsze zdjęcie przedstawiało upiornie bladego człowieka na czarnym tle, stojącego tak daleko od aparatu, że nie widziała żadnych szczegółów.

Dziewczyna spojrzała na następne zdjęcie. Przedstawiało ono tego samego człowieka stojącego trochę bliżej.

Dziewczyna szybko przejrzała kilka następnych zdjęć. Na każdym kolejnym zdjęciu mężczyzna stał bliżej i był odrobinę wyraźniejszy.

Skręcając w ulicę na której był jej dom, dziewczyna odkryła że mężczyzna na zdjęciach wyraźnie na nią patrzy, nawet gdy ruszała zdjęciem na prawo i lewo. Przestraszyło ją to, ale ciągle przeglądała zdjęcia.

Na dziewiętnastym zdjęciu mężczyzna był tak blisko, że jego twarz wypełniała całe zdjęcie. Miał najbardziej przerażający wyraz twarzy, jaki kiedykolwiek widziała. Wchodząc na podjazd wzięła do rąk ostatnie zdjęcie. Zamiast obrazu, były na nim napisane dwa słowa: "Wystarczająco blisko".

Słysząc krzyk na zewnątrz domu brat dziewczyny natychmiast pobiegł do drzwi. Po otwarciu zobaczył jedynie plik zdjęć leżących na progu. Postać ze zdjęcia na wierzchu przypominała jego siostrę, tyle że bardzo bladą, ale stała za daleko i nie był pewien czy to ona.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

dobre :)
Odpowiedz
Świetne :o
Odpowiedz
Fajne:-)
Odpowiedz
Oj, wydaje mi się, że autor "inspirował" się "Polaroidowym Psem" Stephena Kinga. Na skróty i nie wiem czy przypadkiem nie za bardzo się "inspirował" :(
Odpowiedz
Dobre :)
Odpowiedz
Dobre :) takie opowiadania właśnie lubię , krótko zwięźle i na temat , a nie jakieś dłużyzny i przynudzania !
Odpowiedz
Super :)
Odpowiedz
Fajne
Odpowiedz
swietne
Odpowiedz
Fajne :) Ciekawa jestem, co by sie stalo gdyby te wszystkie creepy dzialy sie naprawde ;)
Odpowiedz
Umarli byśmy. Wszyscy. :-)
Odpowiedz
Prawda. Już bym umarł z jakieś 10, może 11 razy :(
Odpowiedz
Ulala <33
Odpowiedz
Moim zdaniem fajne i pomysłowe :)
Odpowiedz
Spoko..
Odpowiedz
Dobre to nawet było, nie powiem, poczułam trochę emocji ;)
Odpowiedz
ale co dzieje się z osobą ze zdjęcia jak już kolejna ofiara zajmie jej miejsce?
Odpowiedz
Niezłe, nawet dobre. Zainteresowało mnie :)
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje