Historia

Pakt..

białadama 19 11 lat temu 8 647 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Czy wiesz, czym są rozdroża? To nie są tylko zwykłe krzyżówki. Na rozdrożach zawierane są pakty.

Potrzebujesz niewielkiego pudełka, a w nim:

- krwawnik

- piasek z cmentarza

- kość czarnego kota

- twoje własne zdjęcie

Jak się to odybywa? Nic trudnego. Udajesz się na najbliższe skrzyżowanie i zakopujesz skrzynkę w jego centrum.

Odczekaj chwilę. Po krótkiej chwili pojawi się demon.

Opowiedz mu, czego najbardziej pragniesz w życiu, bez ograniczeń. Demon wysłucha twojego życzenia. Po zgodzeniu się, zniknie, a ty dostaniesz to, czego żądałeś tak, że aż poprosiłes samego demona o pomoc.

Ale jest druga strona medalu. Dostaniesz to, co chcesz, lecz demon postawi ci warunek - skrócenie życia. Zazwyczaj jest o około 10 lat. Gdy określony czas minie, ogary z samego piekła przyjdą, by cie do niego zaciągnąć.

Mówi się, że w piekle nawet demonom jest źle, a ludzie, idący na dół, są tak torturowani, że zapominają, kim są. Zamieniają się wtedy w jedno z tych plugastw i wychodzą na powierzchnie, by mordować. Ot tak, dla przyjemności.

A, jest jeszcze jedno. Demon pojawia się pod postacią urodziwej kobiety, która po wysłuchaniu i wymierzeniu dnia twojego sądu, pocałuje cie. Będzie to coś w stylu podpisania paktu.

Nie wiem, co pojawia się, gdy to kobieta złoży pakt...

...ale wiem, że mój ojciec po tylu latach nieobecności, jest wreszcie w domu... Nie zostało mi wiele lat. Ale wole 2 lata przeżyć razem z ojcem, niż 60 bez niego.

-----------------

Boje się... do dzisiaj zastanawiam się, czy było warto... jutro mijają 2 lata, od kiedy złożyłem pakt. Cały czas, wydaje mi się, że słyszę warczenie psa... nie wiem, jak długo jeszcze wytrzymam.

Jeśli naprawdę chcecie czegoś, co jest praktycznie nie możliwe, przeczekajcie. Takie jest życie - raz lepiej, raz gorzej.

Ale nigdy nie proście o pomoc diabła.

Nigdy!

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Nie podoba mi się, strasznie naciągane i stereotypowe.:3
Odpowiedz
Więcej Boga i jego miłosci niż diabla i jakis paktów lepiej jest sie zbawic a nie isc do piekla
Odpowiedz
Hmm,jeżeli lekarze dali by mi miesiąc życia,zawarł bym pakt że chce żyć jeszcze z 40... Fuck the system ;) 10 lat gratis od paktu ;)
Odpowiedz
dzięki za radę... :S czytałam lepsze ... 2/10
Odpowiedz
Nie zrobię tego, nie ma rzeczy tak ważnej, by skrzywdzić kota >:(
Odpowiedz
Najblisze moje skrzyrzowanie jest wylane betonem więc dupa
Odpowiedz
Supernatural animation ;)
Odpowiedz
Spoko, jutro pójde xd
Odpowiedz
Cholera, to jak poprosze o nieśmiertelność to co się stanie??? :)
Odpowiedz
Spoko wodza, Castiel wyciągnie moje dupsko z piekła.
Odpowiedz
Wzięte z serialu supernatural.
Odpowiedz
Kopiuj wklej "Nie z tego świata" lol Pozdro dla autora.
Odpowiedz
Skąd kurwa wziąć kość kota ? ._.
Odpowiedz
Krwawnik to takie zielsko
Odpowiedz
Tak bardzo "supernatural"...
Odpowiedz
Zawsze musi być jakiś kurde haczyk! >:[
Odpowiedz
Fajne, jest pare rzeczy dla których zawarł bym pakt, ale nie wiem co to krwawnik :) Poza tym ciekawe ile takich paktów mozna podpisać :]
Odpowiedz
Jeden, jest tylko jedna dusza
Odpowiedz
spisane z serialu "Supernatural" nic nowego . . .
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje