Historia

Droga na przystanek

białadama 13 11 lat temu 23 477 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Był mroźny zimowy poranek, ziemia była pokryta grubą warstwą świeżego śniegu. Drzewa i dachy wyglądały pięknie, jak przykryte śnieżnobiałą pierzynką. Dojeżdżam do pracy autobusem, co oznaczało że czeka mnie piętnastominutowy spacer leśną ścieżką na przystanek, gdyż mieszkam na wsi.

Idąc ścieżką czułem jak świeży śnieg przyjemnie chrzęści mi pod stopami. Ale w pewnym momencie nadepnąłem na coś miękkiego, wcale nie przypominającego śniegu. Pomyślałem, że to po prostu stare, namokłe liście i poszedłem dalej. Chodziłem tą trasą codziennie, więc często natykałem się na to miejsce. Powodowało we mnie dość nieprzyjemne uczucie - to chrupiąco-gąbczaste coś wydawało się dość obrzydliwe - więc starałem się je omijać. Oczywiście, czasem przypominałem sobie o tym dopiero kiedy już poczułem to pod nogami.

Kilka tygodni późnej, kiedy stopniał śnieg, przeczytałem w gazecie artykuł. W lesie, na ścieżce którą chodziłem, znaleziono zwłoki zamordowanej kobiety. Policja nie mogła jej zidentyfikować, bo ciało było całe zadeptane.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Serwus ! Spodobala mi sie ta pasta i postanowilem opublikowac ja na swoim Creepypastowym kanale Youtube ;) https://www.youtube.com/watch?v=IrA-xxBqZIo
Odpowiedz
troll
Odpowiedz
smieszne
Odpowiedz
Bardziej śmieszne niż straszne
Odpowiedz
dobre :)
Odpowiedz
Biedny..chodził boso, w zimie. Swoją drogą, nie powinny lekko przymarznac, albo wystawać , chyba że byla tam dziura...jak dla mnie słabe..fajny pomysł, ale niedopracowany. ?
Odpowiedz
ja bym tam sprawdziła co to od razu xD
Odpowiedz
Wiedziałem że będzie coś tam w stylu zwłok.
Odpowiedz
O kur.. Hehe ... ○.0
Odpowiedz
Swoją drogą dobrze pokazane co rutyna i ignoranchja robi z człowiekiem :) znając mnie za którymś razem wk@rwił bym sie i sprawdził co to :) Histoyjka nawet fajna
Odpowiedz
dobre
Odpowiedz
@-@
Odpowiedz
Hehehe C:
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje