Zdjęcie

Szpital Changi - najbardziej nawiedzone miejsce w Singapurze.

białadama 7 11 lat temu 8 170 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Szpital Changi - najbardziej nawiedzone miejsce w Singapurze.

Miejsc nawiedzonych i owianych złą sławą jest na świecie mnóstwo. Podobno jednak znajdujący się w Singapurze, opuszczony szpital Changi cieszy się opinią jednego z najbardziej przerażających miejsc na świecie. Czy to prawda – nie wiadomo, natomiast przeszłość szpitalnego kompleksu w Changi stawia go bez wątpienia w gronie największych faworytów o miano najstraszniejszego miejsca na ziemi. Historia Changi zaczyna się w latach

trzydziestych ubiegłego wieku, gdy na terenie, na którym znajdują się obecnie budynki szpitala, brytyjscy kolonizatorzy postawili pierwsze baraki, z czasem wznosząc na ich miejscu potężne kolonialne budynki. Lecz złą sławą Changi zaczęło się cieszyć dopiero wraz z nastaniem drugiej wojny światowej. Dowództwo okupacyjnych wojsk japońskich zamieniło budynek na główną kwaterę. Podobno znajdowały się w nim nie tylko biura, ale przerażające sale tortur, w którym Japończycy mordowali jeńców wojennych oraz cywili. Po zakończeniu wojny zarządzających kwaterą w Changi okupantów skazano na karę śmierci i wyroki wykonano w miejscu, gdzie niegdyś sami zabijali ludzi. W latach pięćdziesiątych w budynku zorganizowano szpital, który funkcjonował do 1997 r.. W tym też czasie zaczęły krążyć o Changi legendy jako o nawiedzonym miejscu. Po szpitalu błąkały się rzekomo duchy zamordowanych więźniów i japońskich żołnierzy. Kiedy w latach dziewięćdziesiątych szpital stal pusty i niszczał, pojawiły się pogłoski, że poszukiwacze przygód, którzy zapuszczali się na teren budynku, nigdy już z niego nie wracali. Czyż to nie piękna historia, w sam raz na horror? I horror o złowieszczym Changi, rzeczywiście powstał.

"HAUNTED CHANGI" trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=S6DFxX8EhgQ

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

No to kto leci ze mną do Singapuru? Pytam serio.
Odpowiedz
Gdzie można obejrzeć ten film w jęz. Polskim?
Odpowiedz
też chce tam jechać, nawet czytalam o tym w gazecie enigma ;)
Odpowiedz
To Ja jadę do Singapuru ;D
Odpowiedz
zapowiada się ciekawie..
Odpowiedz
Film może być ciekawy :)
Odpowiedz
lol
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje