Historia

historia z życia wzięta

białadama 14 11 lat temu 22 718 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

W 2007 roku dosyć poważnie zachorowałem, z dnia na dzień przestałem chodzić (widzę nogi, wiem, że je mam, ale nie mogę nimi ruszyć) i niestety wymagałem długiej hospitalizacji. Bodajże dwa tygodnie po moim trafieniu na oddział, z OIOMu (ja leżałem na neurologii) przeniesiono "madziobę". Nazywali ją tak wszyscy przebywający na oddziale - była to mała dziewczynka, niewidoma + wodogłowie. Wystarczająco, by sprawiało jej to ból, pomimo, że - z tego co podsłuchałem - była w śpiączce farmakologicznej. W nocy aparatura, do której była podłączona, bez przerwy piszczała. Działo się tak przez ok trzy dni + parę razy dziennie. Czwartej nocy nie mogłem zasnąć. Nie wiedzieć czemu, byłem poddenerwowany. I się zaczęło. W pewnym momencie aparatura zaczęła piszczeć. Do madzioby przylecieli lekarze, którzy ją reanimowali. Cała akcja trwała może 2 - 3h. Przez ten czas lekarze reanimowali ją praktycznie bez przerwy. Leżałem tak zainteresowany akcją, ale w pewnym momencie moją uwagę przykuła zwykła ściana. Lekarzy było bodajże czterech, a na ścianie widniało aż 5 (!) cieni. Był nieruchomy, wyglądał jakby stał na uboczu, za lekarzami, bliżej ściany. Nikt z obecnych w pokoju nie zauważył go. W pewnym momencie reanimacja przestała dawać efekty. Madzioba umarła na oczach lekarzy i moich. Poczułem taki przejmujący smutek. Lekarze odłączyli ją od aparatury i wyszli wypisać akt zgonu. Dobrze myślicie. Cień, który pojawił się w trakcie reanimacji, dalej był na ścianie. Tym razem ewidentnie pochylał się nad zmarłą...

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

ciekawa historia ale no krótka ciekawe duch pochylał się nad swoim ciałem smutne
Odpowiedz
fajnie napisane :)
Odpowiedz
No właśnie ja bym dała wincyj troche ale pooba sie :-) 10Г10
Odpowiedz
;o
Odpowiedz
Zal sie robi osob z wodogłowiem :(
Odpowiedz
where is the end of the text ?
Odpowiedz
[+]
Odpowiedz
No i.... POCHYLIŁ SIĘ I... Zapomnieliście o koncowce!!
Odpowiedz
spoko ale czyt. lepsze :D
Odpowiedz
lubie takie historie tylko krotka
Odpowiedz
wierze w to,i lubie takie historie
Odpowiedz
Krótkie, ale za to super :)
Odpowiedz
Przypomina mi się nawiedzenie w Dawtona Beach, polecam książkę, niestety po polsku niedostępna, a także epizod z Discovery, naprawdę dobrze na tej podstawie zrobiony
Odpowiedz
Coś nie do końca czaję. Cieniem tym miała być śmierć, a nie sama dziewczynka, prawda? ^.^ W każdym razie średnie. Czytałam lepsze.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje