Historia

Odważylibyście się?

scaryguy 4 11 lat temu 9 595 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Pewne tajne stowarzyszenie spotyka się raz na trzy lata w małej restauracji w Zachodniej Wiriginii. Aby do niego dołączyć, musisz przyjść do restauracji "American Grill" która znajduje się w miejscowości Cricket. Bardzo ważna jest tez data i godzina - musisz stawić się tam dokładnie o godzinie 21.30, dwudziestego pierwszego września. Ubierz się w ciężki płaszcz i zielony krawat - to strój obowiązkowy!. Zamów jajka na bekonie i filiżanke kawy. Kelner odpowie Ci że śniadaniowe menu jest niedostępne. Odpowiedz mu na to że w takim razie samą kawa wystarczy. Gdy wszystko się uda będziesz miał możliwość zostania w restauracji po zamknięciu. Uczestnicy spotkania to największe umysły i filozofowie naszych czasów których jedynym tematem jest nieśmiertelność. Stowarzyszenie to nazywa się "The Socratic Method" (przyp. tłumacza nie będę tłumaczył tej nazwy bo nie widzę tutaj sensu do tego). Wznoszą swoje kubki w formie toastu zawsze na początku i na końcu spotkania wykrzykując "Śmierć Sokratesowi!". Podobno do pierwszego kubka dodaje się trochę cykuty, zaś do ostatniego dodane zostaje antidotum.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

samą kawa... Genialne xD
Odpowiedz
piołun trochę wszystko spieprzył
Odpowiedz
skoro to tajne to skąd o tym wiesz? a poza tym po co ciągnąć swój tyłek do zachodniej wiriginii skoro kawy mogę się napić i tutaj za to bez kosztów podróży i trucizny?
Odpowiedz
O kurwa! Działa!
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje