Historia

Świadomość

białadama 11 11 lat temu 7 876 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Czy kiedykolwiek myślałeś o tym, że całe życie Twoje może być snem? Pomyśl o tym przez chwilę. Wszyscy mówią, że nigdy nie pamięta się początku snu, co nie? A może pamiętasz początek swojego życia? Czy możesz opisać mi, co widziałeś w dniu, kiedy się urodziłeś? Tak jak się spodziewałem, nie potrafisz. A kiedy urośniesz, zapomnisz o tym, co było.

Kiedy zrozumiesz logikę, na przykład to, że ludzie nie są w stanie latać, a ptaki już są, wiesz, że tak już jest. Gdybym powiedział Ci, że teraz lewituję, to uwierzyłbyś? Nie, będziesz wiedział, że to niemożliwe. Pozwól mi coś powiedzieć: to jest sen. Kontrolujesz to. Ludzie nie latają, bo w to nie wierzysz. Jedynym powodem, że świat się kiedyś skończy jest to, że jesteś o tym przekonany. Jesteś w tym śnie tylko dlatego, ponieważ wierzysz, że to wszystko dzieje się naprawdę.

Zawsze, gdy ktoś Ci coś mówi, a Ty w to uwierzysz, staje się to realne. Na przykład nie wiedziałeś, że mój dom jest żółty. Oto jego zdjęcie.

http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20120410225926/creepypasta/images/thumb/0/00/Yellow_house.jpg/830px-Yellow_house.jpg

Teraz wiesz, jaki jest. Odkąd dowiedziałeś się, że moje mieszkanie jest żółte, odtąd jest żółte.

Nie obudzisz się, bo wiesz, że to nie jest snem. Ale jednak jest. Na zawsze jesteś uwięziony w tym świecie, jak robak w słoiku. NIGDY nie obudzisz się z tego snu. Sądzisz, że to, co Ci mówię, jest prawdziwe? Jeśli zobaczysz niezliczone filmy i historie w sieci, a zapomnisz o tej opowieści, wtedy to ona przestanie istnieć. Uwierz mi, lub żyj dalej. Twój wybór.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Oczywiście, że nad tym myślałam. Ba, przez kilka godzin dziennie czuję się jak we śnie - uwierzcie, to bardzo męczące.
Odpowiedz
Aha
Odpowiedz
Adam tyś mi ostatnio o tym truł ;-;
Odpowiedz
Fajna historia ale mieszkam w bloku.
Odpowiedz
To nie sen. Toi Matrix.
Odpowiedz
logika, ale nic nie rozumiem?
Odpowiedz
Odrazu włącza się logika , naprawde świetne
Odpowiedz
Lewitacja jest jak najbardziej możliwa, wystarczy tylko odpowiednia ilość bigosu lub fasoli ;P
Odpowiedz
Ja pierdyle, po przeczytaniu tego zacząłem latać i pluje ogniem :) A tak na powaznie, fajna teza, kolejna teoria spiskowa :)
Odpowiedz
rozbraja psychikę ;D
Odpowiedz
:) Niezla psychike burzy :P ogolnie Ekstra ;))
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje