Historia

Nigdy nie skłamałem

scaryguy 15 11 lat temu 12 546 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Jej matka wróciła do moich myśli z impetem. Moja córka mi o niej przypomniała, grzebiąc w kartonach i wyciągając z nich obrazy. Poczułem gęsią skórkę na moim ciele, ale wiedziałem, że to tylko mój mózg przedziera się przez dawne wspomnienia i uczucia, o których chciałem zapomnieć.

Moja córka właśnie skończyła szkołę. Pomagałem jej pakować się na studia – była taka podekscytowana – kiedy natrafiła na karton ze swoimi starymi malunkami. Jej matka była malarką, i obie spędzały godziny malując. Nawet wtedy, kiedy córka była na tyle mała, że używała do malowania swoich paluszków. Miała wielki talent i zawsze mówiła, że ręką jej matki kierują anioły.

- Tato, pamiętasz ten obraz? – uśmiechnęła się córka. Przedstawiał on jezioro, namalowane przez sześciolatkę. – Namalowałam go zaraz po...

Po śmierci jej matki. Było jej wtedy tak smutno.

- Pamiętam, co mi wtedy powiedziałeś. Że moja mama zawsze będzie przy mnie. Że mam pilnować tych obrazów, a ona zawsze będzie obok. Pamiętasz? – uśmiechnęła się na to wspomnienie, jej oczy się zaszkliły.

Zatrzymałem krew. Mnóstwo krwi w słoikach. Dolewałem po trochę do farb przez lata. Lata! Nigdy tego nie zauważyła. Jak niby miała to zrobić? Powiedziałem jej, że jej matka zawsze będzie przy niej. I nigdy nie skłamałem.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Fajne :-) Kochał żonę. Nie ma co.
Odpowiedz
I co namalowała?
Odpowiedz
no no ciekawe nie pomyslalabym......:)
Odpowiedz
T^T
Odpowiedz
uroczy tatuś XD
Odpowiedz
Zapomnieli o zjawisku krzepniecia krwi?
Odpowiedz
Kojarzy mi się z jedną historią, którą napisałam z rok temu. Była o kocie, który chciał zostać malarzem i zadrapał jakąś panią na śmierć, a potem, kiedy zaczęła z niej lecieć krew, stwierdził, że chyba najadła się czerwonej farby, dlatego nie mógł jej wcześniej znaleźć...
Odpowiedz
straszne.. bardzo:)
Odpowiedz
Nigdy nie skłamał..
Odpowiedz
słodkie :3
Odpowiedz
To nie mógł czerwonej farby kupić?
Odpowiedz
Krótkie ale zajebiste
Odpowiedz
:O
Odpowiedz
o ja jebe, nie wierze i ch*j
Odpowiedz
wtf ?!?
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje