Zdjęcie

Kilka ciekawostek o "Paranormal Activity"

białadama 3 11 lat temu 12 004 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Kilka ciekawostek o "Paranormal Activity"

Rok prod.:2007

Reżyser:Oren Peli

Obsada:Katie Featherston, Micah Sloat, Amber Armstrong, Mark Fredrichs

--------

- Pierwotne zakończenie filmu zostało zmienione pod wpływem sugestii Stevena Spielberga.

- Produkcja filmu kosztowała zaledwie 15 tysięcy dolarów.

- Zdjęcia do filmu trwały zaledwie dziesięć dni..

- Film powstał dla studia Paramount, jednak wyjątkowo logo tej wytwórni nie pojawia się ani w napisach początkowych, ani końcowych. Widoczne jest jedynie przy klauzuli dotyczącej praw autorskich.

- „Paranormal Activity” tylko w ciągu pierwszego tygodnia wyświetlania w USA zarobił ponad 9 mln dolarów. Jest to najnowszy rekord dla produkcji niezależnej pokazywanej w mniej niż dwustu kinach.

- Reżyser nakręcił cały film w swoim mieszkaniu.

- Pomysł na film dostarczyła, reżyserowi filmu, Orenowi Peli osobiste doświadczenie. Pewnej nocy podczas gdy spał, zbudził go dziwny hałas. Okazało się, że pudełko z proszkiem do prania spadło na podłogę. Pudełko znajdowało się tak daleko od półki, na której stało, że Peli poważnie zaniepokoił się z tym faktem.

- Paramount Picture porosiło Christophera Chacona, jednego z najlepszych światowych znawców zjawisk paranormalnych o promocję filmu.

- Odtwórcy głównych ról, Katie Featherston i Micah Sloat otrzymali za udział w„Paranormal Activity” jedynie po 500 dolarów. Jednak gdy film okazał się światowym sukcesem aktorzy renegocjowali swoje kontrakty.

- „Paranormal Activity” pobił rekord najbardziej dochodowego filmu (w stosunku do budżetu) w dziejach kina, należący uprzednio do „The Blair Witch Project” (1999).

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

I co? to niby jest straszna historia? LOL
Odpowiedz
To są ciekawostki a nie straszna historia
Odpowiedz
A pierwotne zakończenie bylo lepsze, mimo braku furtki do dwójki...
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje