Historia

Kocham ją

scaryguy 10 11 lat temu 10 364 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Pamiętam dzień w którym się poznaliśmy. Siedziała obok mnie na zajęciach matematyki. Rozmawialiśmy ze sobą codziennie przez całe zajęcia. Jej śmiech napełniał mnie ciepłem. Jej głos mnie pocieszał i działał kojąco. Kocham ją. Pamiętam naszą pierwszą randkę. Wpatrywaliśmy się w siebie nawzajem siedząc naprzeciwko przy stole. Wpatrzony w jej przepiękne oczy, tak samo jak ona w moje. Te cudowne oczy. Jej śmiech i piękny uśmiech przekazywały mi wszystkie jej szczere uczucia. Kocham ją. Pamiętam dzień zaręczyn. Jedliśmy razem z jej rodzicami kolację. Przyklęknąłem na prawe kolano i spojrzałem do góry w jej przepiękne oczy, we łzach których mogłem dostrzec światło świec. Jej piękny uśmiech, kiedy powiedziała mi „tak”. Ohh, kocham ją bardzo. Pamiętam nasz ślub. Ona w tej uroczystej, słodkiej, białej sukience, uśmiechająca się do mnie tym perfekcyjnym, ciepłym uśmiechem. Jej oczy wpatrzone w moje tak samo jak moje w jej. Ten sposób w jaki wymawiała sakramentalne „tak ”. Kocham ją. Pamiętam nasz miesiąc miodowy. Kiedy leżeliśmy razem w łóżku, jej piękne oczy patrzyły i widziały jedynie mnie. Jej ciepły uśmiech napełniał mnie radością. Kiedy pojawiły się w jej oczach iskierki, kiedy mówiliśmy o naszym wspólnym życiu. Kocham ją. Pamiętam naszą pierwszą kłótnię. Sposób w jaki na mnie krzyczała sprawiał, że czułem się smutny, a brak jej uśmiechu sprawiał mi ból, czułem zimno i samotność. Ale jej oczy, wpatrując się we mnie, przypominały mi lepsze czasy, piękne czasy. Kocham ją. Pamiętam tą noc, kiedy mnie zabiła. Sposób w jaki obudził mnie nóż wbity w gardło, uniemożliwiający mowę. Wcale nie było mi źle, patrzyłem jej prosto w oczy. Było mi zimno, ale ona dalej napełniała mnie ciepłem. I te jej oczy. Były ostatnią rzeczą, jaką widziałem zanim wpadłem w otchłań. Dalej ją kocham. Dzisiejsza noc. Kiedy stoję nad jej łóżkiem i widzę jej śpiącą postać. Jej piękne oczy za powiekami. Spoglądają dalej w głąb moich, tak jak robiły to już tysiące razy wcześniej. Tylko teraz to moja kolej na uśmiech. Uśmiecham się czuło i ciepło jak niegdyś ona, trzymając w ręku nóż. Dalej ją kocham. Pozostaniemy ze sobą na wieki…

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

ALE INB4 #stalkowaniekoleżanki XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Odpowiedz
Heh Na wieki razem :P
Odpowiedz
Fajne.. xD
Odpowiedz
Wieczna miłość ;_;
Odpowiedz
tylko czemu go zabiła
Odpowiedz
Little Piece of Heaven...
Odpowiedz
fajne ale końcówki niezbyt pamiętam
Odpowiedz
,, TRUE STORY'' xD
Odpowiedz
To teraz suka go popamięta... :D
Odpowiedz
jak to napisał skoro nie żyje ?
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje