Historia

Marzenia

breedovsky 15 10 lat temu 7 554 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Czy kiedykolwiek chciałeś zostać kimś? Kimś kim nie było ci dane zostać?

Może chciałeś być prezydentem, pilotem, sławnym piłkarzem?

Jeśli tak to usiądź i słuchaj uważnie.

Zanim przejdziemy do konkretów pomyśl czy życie Twojej bliskiej osoby jest tego warte, czy los tej osoby po śmierci nie interesuje cię. Już? Dobrze.

Pierwsze co musisz zrobić to narysowanie odwróconego krzyża swoją krwią. Nie myśl nad tym, po prostu to zrób. Dobrze, jeśli drzwi będą białe i bez żadnych niepotrzebnych rzeczy jak wizjer, czy zamek. Następnym krokiem jest rozsypanie soli pod drzwiami, musi być to ciągła linia. Dzięki temu żadna kreatura nie przejdzie do naszego świata.

Jeśli wykonałeś wszystkie co opisałem wyżej, możesz wejść. Pod żadnym pozorem nie zamykaj drzwi! W środku będzie bardzo gorąco, poczujesz zapach siarki i usłyszysz nieludzkie jęki. Nie zobaczysz nic, po prostu czekaj. Po chwili zjawi się człowiek z nogami kozła, będzie dzierżył pochodnię. Usłyszysz dziwne głosy w swojej głowie, mimo tego, że nie będzie ruszał ustami. Nie zrozumiesz ich, żaden człowiek nie zrozumie. Kiedy skończy mówić, podążaj za nim. Zobaczysz wiele pokoi, ale nigdy ich nie otwieraj. Widok tego, co tam możesz zobaczyć najprawdopodobniej zostawi ślad do końca życia. Z czasem jęki staną się coraz głośniejsze, a kolory wyraziste.

Gdy dojdziecie do złotych drzwi, przewodnik oddali się. Masz zapukać 6 razy i czekać. Drzwi otworzą się, a ty powoli wejdziesz do środka. Zobaczysz pokój, w którym za biurkiem będzie siedział niski, pulchny facet, pewnie pomyślałbyś, że jest miły, gdyby nie to co widziałeś.

Usiądź na fotelu, przed nim. W tym momencie powinieneś zauważyć jego oczy, o kolorze żółtym jak u demona – chyba trafiłeś w sedno. Weź umowę z biurka i ją przeczytaj. Będzie mówiła ona o śmierci twojej bliskiej osoby i zabraniu jej duszy. Nie ma już odwrotu, jeśli tego nie podpiszesz, już nigdy stąd nie wyjdziesz. Po podpisaniu umowy spójrz w oczy demona wyobrażając sobie twoje idealne życie. Chwilę później stracisz przytomność i obudzisz się przy drzwiach, którymi tam wszedłeś. Nie patrz za siebie. Podobno ci, którzy odwrócili się wrócili bez gałek ocznych. Powoli wróć do swojego świata, uważaj na sól! Cały proces się skończy jak wytrzesz krzyż z drzwi i położysz się do łóżka. Następnego dnia obudzisz się w swoim idealnym scenariuszu swojego życia. Teraz postaw sobie pytanie, czy było warto?

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Bardzo fajna creepypasta.
Odpowiedz
A jeżeli nie mam bliskich? :|
Odpowiedz
to zajebie twoich dalekich
Odpowiedz
W tym tekście opisali zawiarcie paktu z demonem tyle że w troszke innej wersji bo generalnie sprzedaje się swoją dusze danemu demonowi a on staje się twoim wiernym sługą.....
Odpowiedz
Yasuko Miyazaki Ahahahaha :') widzę że ktoś mnie rozgryzł
Odpowiedz
Hymmm spróbowałabym ale nw kogo wezmą z tego powodu nie jest warto
Odpowiedz
zrobiłem to i jestem przeklęty fajny kurwa przekręt -.-
Odpowiedz
Gdyby można było zadecydować kogo by wzieli i nie musiałby to być ktoś bliski to nie zastanawiałabym się ani sekundy tylko poleciała do drzwi z nożem i solą XD
Odpowiedz
[+]
Odpowiedz
Boje sie kogo by mi zabrali ._.
Odpowiedz
Mogłabym spróbować, ale nie wiem kogo stracą :P
Odpowiedz
Chore...
Odpowiedz
Zabrał mi kota skurwysyn, a miałem nadzieje, że weźmie se ojca, no trudno, grunt, ze nikt nie zajebie mi już rowera :P xD
Odpowiedz
Fajne, bardzo :)
Odpowiedz
niezłe
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje