Historia

Witaj...

adelaiza 10 10 lat temu 6 796 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Jestem...nie, właściwie sam stwierdzisz czym jestem po przeczytaniu tego listu. Tak, ten list jest adresowany właśnie do Ciebie. Jeśli zacząłeś czytać, nie przerywaj dopóki nie skończysz...

W pewnym sensie jestem Tobą. Albo dokładniej: Jestem w Tobie. Znasz mnie chociaż o tym nie wiesz. Codziennie podsuwam Ci złe myśli, głupie pomysły, złe wspomnienia. Zrzucasz to wszystko na swój mózg bo nie wiesz o moim istnieniu...

Można mnie nazwać Potworem. Tak, tu nie ma żadnych wątpliwości - jestem Potworem. Twoim Potworem. Każdy człowiek ma "swojego" Potwora. Ale każdy jest inny. Tak samo jak człowiek - też każdy jest inny. Potwory się różnią bo każdy człowiek ma inne lęki i wspomnienia. A co do lęków i wspomnień... Potwory zajmują się tylko tym co jest dla Ciebie bolesne, tym co sprawia Ci przykrość, doprowadza do płaczu. Potwory starają się by w twojej głowie pojawiało się jak najmniej przyjemnych rzeczy. To My jesteśmy sprawcami samobójstw i morderstw. Mamy nad ludźmi całkowitą władzę, możemy sprawić żeby robili to co chcemy. Najważniejszy jest ból. Nie ból fizyczny, a ból psychiczny. On nas karmi. Żywimy się Twoim bólem. To on sprawia że stajemy się lepsi i mamy nad Wami, ludźmi większą kontrolę. Jesteśmy waszymi Władcami.

Do zobaczenia przy kolejnych smutnych chwilach

Twój Pan.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Fajne ale trochę za krótkie ;-D
Odpowiedz
I nie pękłeś jeszcze? Naprawdę da się tyle zjeść?
Odpowiedz
To przez Ciebie mam takie gówniane zdanie o sobie!?
Odpowiedz
Ej no, wredny jesteś potworze ty :( xd
Odpowiedz
Boooże to jaki ty gruby już jesteś~Twoja pani. ;3
Odpowiedz
ładne ale słabe
Odpowiedz
Ty potworze jedeeen ....rzadko się widzimy i doprowadze do zamiany ról - twój nowy Pan ; 3
Odpowiedz
Pierdol się 'mój panie" kurwa -.-
Odpowiedz
Coś ci nie wyszło, nie przestraszyło mnie xd
Odpowiedz
Mnie nie ruszyło ;D
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje