Historia

Wkurzony ojciec

leonarda11 13 10 lat temu 11 948 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Historia jest prawdziwa, wydarzyla sie kilkanascie lat temu, kiedy bylam w ogolniaku.

Otoz mialam wtedy chlopaka, za ktorym nie przepadal moj apodyktyczny i zazdrosny ojciec. Pewnego zimowego wieczoru rodzice wybrali sie na impreze do wujka. Caly czas delikatnie sypal snieg. Mieszkalismy w dwu pietrowym domu, z okien bylo widac schody prowadzace do wejscia oraz wjazd do garazu. Moj pokoj znajdowal sie na drugim czyli ostatnim pietrze. Mielismy tez psa, duzego i agresywnego obronce domu. Korzystajac z okazji, ze jestesmy z moim chlopakiem sami w domu postanowilismy troche pofiglowac. Gdy bylismy juz nadzy, uslyszelismy trzasniecie wejsciowych drzwi i nerwowy krzyk mojego ojca "Anka, natychmiast zejdz na dol!". Zaczelismy z chlopakiem ubierac sie jak wariaci, w pospiechu i byle jak, tylko zeby ojciec nie przylapal nas na czyms bo bedzie mega awantura itp. Zareagowalismy tak bo przeciez kazdy zna odglos drzwi swojego domu a moj chlopak byl jak domownik od ponad 2 lat. Na dodatek glos mojego ojca, nie mozna go bylo pomylic z niczym innym. Zbieglismy na dol, cisza, nikogo nie ma, ciemno. Zapalilam swiatlo, pies spal spokojnie a zawsze reagowal, kiedy ktos wchodzil do domu! I to byla glosna i gwaltowna reakcja. Wyjzalam za okno. Nie bylo ani sladow opon na podjezdzie ani sladow butow na schodach. Zdenerwowani postanowilismy zadzwonic do wujka i poprosic mojego ojca do sluchawki. Ojciec byl podpity, dobrze sie bawil i wszystko bylo u niego ok.

Minelo tyle lat a ja stale to wspominam, to trzasniecie drzwiami i krzyk mojego ojca. Chlopak, z ktorym wtedy bylam tez to wspomina, mamy stale kontakt ze soba.

Ciekawe jest to, ze w tym domu stale cos dziwnego sie dzialo. Rodzice sprzedali dom jakos 10 lat temu, jednak za mna chyba nadal cos sie ciagnie bo takich historyjek mam multum i sa na to swiadkowie.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Super! Tylko w końcówce tych "stale" tak dużo xD
Odpowiedz
Istnieje takie coś jak polskie znaki.
Odpowiedz
;)
Odpowiedz
Hue hue
Odpowiedz
Zazdrosny ojciec?Zazdrosny?SERIO?;-;
Odpowiedz
Fajne. :3
Odpowiedz
ahaa ?? hue hue :D spoczko ... wiesz... taty nie zazdroszcze .. ale ciesze sie, ze zyjesz :)
Odpowiedz
fajne !. napisz jeszcze coś ! :D
Odpowiedz
jeśli prawdziwe to mega dobre, dodaj coś jeszcze xd
Odpowiedz
Zgon na miejscu TT_TT Jeśli wydarzyło się to naprawdę...wow...dobre
Odpowiedz
no właśnie napisz coś jeszcze bo to było dobre jak na faktach
Odpowiedz
mega:D
Odpowiedz
Jak możesz to opisz jeszcze kilka takich historii ; )
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje