Historia

Podziemia

viper1992 9 10 lat temu 6 459 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Witam. Opowiem wam historię którą opowiedział mi mój wujek. Był wtedy jeszcze dzieckiem, i razem ze swoim najlepszym kolegom lubili się bawić w ruinach pałacyku w ich wiosce.

Jak sam mi opowiadał on (Tomek) i jego kolega (Leszek) wybrali się tam właśnie, pomimo sprzeciwu rodziców Tomka i babci Leszka (Leszka wychowywała babcia naprawdę superkobieta, sam ją jeszcze pamiętam). Wiadomo - bali się oni, że rozpadający się pałacyk może nagle runąć im na głowy, jakiś kamień, cegła czy coś. Postanowili, że będą się bawić w "strzelankę".

Zabawa polegała na tym że brali patyki i się "strzelali". Mało ambitne, no ale kto z nas nie był dzieckiem? W każdym razie, już jakoś robiło się ciemno, no ale chłopaki zmyślne - mają latarkę więc chodź, pochodzimy sobie po ciemku na odważniaka.

I tak sobie chodzili, gdy doszli do drzwi od, no właśnie nie wiem jak to nazwać, coś jak podziemia, parę korytarzy, kilka ,,pokoików" itp.

Na odważnego weszli i zwiedzali, tym bardziej nakręcając się historyjkami o duchach, demonach, czarnych psach, 16 letnich dziewicach i innych rzadko spotykanych cudach tego świata.

Gdy nagle usłyszeli czyjąś rozmowę, byli strasznie przestraszeni, więc postanowili wrócić do domów, gdy nagle tuż przed ich oczyma stanęła biała postać, śnieżnobiała postać bez wyraźnego konturu. Z opowieści wiem, że uciekali aż się kurzyło, każdy do swojego domu. W domu jak opowiadali dostali porządne lanie od rodziców, babci i już nigdy tam nie poszli.

Dopiero po około 3 latach poznali prawdę. Babcia Leszka poświęciła nowiusieńkie prześcieradełko, takie amerykańckie, żeby nastraszyć łobuzów, wślizgnęła się po prostu tam i sobie tak czekała, a gdy się pojawili w tych całych podziemiach, wyskoczyła i nastraszyła ich tak, że w drodze do szkoły (szkoła naprzeciwko pałacyku) odwracali wzrok żeby nie spotkać białej postaci. Jak widać nie taki diabeł straszny jak go malują.

Może historyjka nie nadaje się na tę stronę, niemniej jednak motyw ducha się pojawił :).

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

"O 16 letnich dziewicach i innych rzadkich cudach tego świata" - zaskoczę Cię. Ja i moje 16 letnie koleżanki JESTEŚMY DZIEWICAMI. Tak, wiem, "w tym wieku być jeszcze dziewicą to do zakonu dostać się można!" :D
Odpowiedz
Tą historię trzymają w kupie tylko te rzadko spotykane 16 letnie dziewice xD.
Odpowiedz
" 16 letnich dziewicach i innych rzadko spotykanych cudach tego świata." - Haha, tak, to jest rzadko spotykany cud xDDD
Odpowiedz
O dziewicach najlepsze.
Odpowiedz
dzieckiem nie byli adam i ewa
Odpowiedz
16 - letnich dziewicach i innych rzadko spotykanych cudach tego świata - Rozwalasz.
Odpowiedz
Haha, moja babcia chowa się za drzwiami jak wchodzę do mniej i udaje że nikogo nie mam, jak wracam do brzwi to czeka już z jedzeniem które mi wmusza (a to straszniejsze niż niejeden horror) ;D
Odpowiedz
Może i zakończenie niezbyt straszne ale sama historia jest bardzo fajna 9/10
Odpowiedz
Hahah bardzo fajne i ciekawe 10/10 :D Jeszcze to: " 16 letnich dziewicach i innych rzadko spotykanych cudach tego świata." To mnie po prostu rozwaliło :D
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje