Historia

Przyjdą po Ciebie

kwesiunia 8 11 lat temu 9 705 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Jeśli masz szczęście, nigdy nie będziesz o tym wiedział. Spędzisz życie w błogości, która może się wziąć jedynie z nieznajomości prawdziwego okropieństwa, rozdrapującego i gryzącego krawędzi rzeczywistości. Nigdy nie usłyszysz w ciemności szeptów dobiegających z szafy, nigdy nie poczujesz przeszywającego chłodu pełznącego wzdłuż kręgosłupa. Nigdy nie zatrzymasz się, widząc ruch w korytarzu, ponieważ wiesz, że jeśli spojrzysz, zobaczysz coś, czego nie powinno tam być. Coś, co pełza, czai się i skrada gdzieś w cieniu. Coś, co jeśli raz zobaczysz, nigdy nie przestanie po Ciebie przychodzić. Nigdy nie odwiedzi Cię podczas snu. To coś chce abyś wiedział, że tam jest. Chce żebyś słyszał nieustający odgłos kroków, dyszący oddech. Chce czuć twój strach, usłyszeć twój skowyt i widzieć przerażenie na twojej twarzy, gdy w końcu podejdzie.

Jeśli masz trochę rozsądku, nie będziesz próbował tego znaleźć. Nie będziesz zwracał uwagi na odgłosy. Nie będziesz starał się dostrzec rzeczy, które będą przemykać przed twoimi oczami. Twoja ignorancja będzie twoją tarczą i ochroną. Nie bądź zbyt ciekawy pomrukami starego domostwa, pieca lub innych rzeczy, których nie możesz sobie wytłumaczyć. Cokolwiek robisz, nie wierz w to. Bo kiedy raz uwierzysz, wszystko stanie się prawdziwe. Jeśli dowiesz się o ich istnieniu, nie będzie już ucieczki.

A kiedy wreszcie dowiesz, czym są ...

Przyjdą po Ciebie.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

FBI ^^
Odpowiedz
Milutkie :3
Odpowiedz
Hehehe.. kurwa ludzie wy myslicie ze sie ktos przez takie wypociny przestraszy?? ^^ bajka na dobranoc dla dzieci z podstawowki i to od 1-3 bo 4-6 chyba by nie uwierzyli ;P
Odpowiedz
fajne krótkie może niekonkretne ale z nastrojem
Odpowiedz
słabe
Odpowiedz
Komornicy…
Odpowiedz
A ja co noc spotykam się ze Slendermanem u mnie w pokoju i omawiamy kogo on mi przyniesie na kolację.
Odpowiedz
zajebiste :D
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje