Historia

Pewnego wieczoru...

scaryguy 12 10 lat temu 11 758 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Pewnego wieczoru para nastolatków urządziła sobie romantyczny wieczór w samochodzie, zaparkowanym w lesie, daleko od miasta, w ciszy. Nagle muzykę z radia przerwał komunikat, mówiący o tym, że z pobliskiego więzienia zbiegł psychopatyczny morderca, ma broń i jest skrajnie niebezpieczny. Dziewczyna zaczęła błagać chłopaka, aby odjechali, bo się bardzo boi.

Chłopak w końcu zgodził się, powiedział tylko, że musi na chwilę oddalić się za potrzebą, zanim odjadą. Powiedział również, aby pod żadnym pozorem nie otwierała drzwi i nie wychodziła z samochodu, dopóki on nie wróci. Kiedy po kilkudziesięciu minutach nadal go nie było, zdecydowała, że pójdzie go poszukać. Jednocześnie zauważyła, że zabrał kluczyki.

Właśnie wtedy usłyszała dziwny, nienaturalny krzyk, dobiegający z zewnątrz. Przestraszyła się jeszcze bardziej i wtuliła się w tylną kanapę. Po chwili dźwięk ustał, a jego miejsce zajęły inne. Zupełnie jakby coś stukało w dach samochodu. Dziewczyna była śmiertelnie przerażona, nawet nie miała odwagi spojrzeć w okno samochodu, tylko płakała na tylnej kanapie i czekała.

Minęły długie godziny, dziwne uderzenia to milkły, to rozbrzmiewały na nowo... ale nic innego się nie działo.

Dziewczyna podjęła decyzję, że nie może tak siedzieć, musi wyjść i poprosić o pomoc na najbliższej stacji benzynowej. Otworzyła drzwi i wyskoczyła na leśną, piaszczystą drogę. Po przebiegnięciu kilkunastu metrów obejrzała się i zobaczyła... że jej chłopak jest powieszony na gałęzi nad samochodem, a jego buty stukają o dach, w miarę jak ciało buja się na sznurze. Bam... Bam... i znów, i jeszcze...

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Ten motyw jest z filmu, ale nie pamiętam tytułu.
Odpowiedz
[+]
Odpowiedz
Straszne szkoda że niema dalej ;/
Odpowiedz
No tak... story69
Odpowiedz
Czyrałam podobne, tylko o tym, że benzyny zabrakło, gość wyszedł, a dziewczyna w samochodzie słyszała takie jakby to co w tym jest, z rana, chłopak powieszony nad autkiem.
Odpowiedz
To już było coś z benzyną więc głupie, przerobione. No nwm. po co ściągać. : 3
Odpowiedz
To tak 1. Było. 2. Przeróbka.
Odpowiedz
Robiłeś to na podstawie "Supernatural człowiek z hakiem" ?
Odpowiedz
Stare... No i było oczywiście :3
Odpowiedz
Ja bym na miejscu tej dziewczyny wiała gdzie pieprz rośnie!
Odpowiedz
BYYŁO
Odpowiedz
Ja pierdziele!
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje