Historia

Battlefield Gettysburg

białadama 6 10 lat temu 6 232 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Niewielu twierdzi, że Battlefield Gettysburg to jedno z najbardziej nawiedzonych miejsc w USA. Jako miejsce jednej z najkrwawszych bitew wojny secesyjnej, (która odbyła się 3 lipca, 1863) prawie 8.000 żołnierzy zginęło, a dziesiątki tysięcy zostało rannych. Istnieją liczne obserwacje żołnierzy duchów, odgłosy walki, a nawet nagrane wideo.

Odwiedzający park zgłaszali, że widzieli tajemnicze zjawy, które znikały w po chwili znikały. Są tacy, którz twierdzą, że nawiązali kontakt z pojawiającymi się tam duchami.

Krzyki i jęki, odgłosy broni i ogień armat - wszystkie echa z przerażającej bitwy czasami słychać, a nawet są zarejestrowane.

Jednym z najbardziej interesujących filmów o tamtejszych duchach został nagrany na trójkątnym polu Toma Underwood w 2001 roku.

Spotkania duchów są także zauważane w budynkach z pola wokół bitwy, w tym Farnsworth House Inn w Gettysburg College. Doświadczenia kontynuują się aż do dnia dzisiejszego, a teren jest warto odwiedzić nie tylko dla jego nawiedzonych miejsc, ale także dla jego historycznego znaczenia.

http://pu.i.wp.pl/bloog/29831892/596604/gettysburg_sniper_Jt_big.jpg

Filmiki z Gettysburg:

http://www.youtube.com/watch?v=2StlW9XuA2g&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=G39FMA26NK8&feature=player_embedded

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

A tam, Gettysburg. Trasa Billy'ego Shermana też musi prezentować się całkiem nieźle! Chociaż z paroma rebeliantami to bym sobie pogadała.
Odpowiedz
A tam, Gettysburg. Trasa Billy'ego Shermana też musi prezentować się całkiem nieźle!
Odpowiedz
Akurat jeden z filmów to czysty fake. W 2:45 po prawej widac błysk. Założę się, że projektora, który wyświetla te niby duchy.
Odpowiedz
też je widziałąm ..
Odpowiedz
not bad, chociaż mało creepy
Odpowiedz
No... Na nagraniach widać duchy... Raczej to nie było przerabiane...
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje